با حضور قائم مقام وزير نيرو و معاون امور استان هاي صدا و سيما، تله فيلم "پلاگ" از توليدات شبكه استاني سيماي مركز چهارمحال و بختياري رونمايي شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

اين تله فيلم، اثر مشترکي است با همکاري صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختياري و شرکت توسعه منابع آب و نيروي ايران و در آن خودكفايي كشور مان در صنعت سد سازي با محوريت سد و نيروگاه كارون چهار و بخشي از افتخارآفريني و تلاش خستگي ناپذير مهندسان جوان كشور در اين مسير و انعكاس جلوه اي از توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني، به تهيه كنندگي مصطفي علمي فرد و كارگرداني حسين تبريزي به تصوير كشيده شده است.

علي ذبيحي؛ قائم مقام وزير نيرو، در مراسم رونمايي از اين تله فيلم، انطباق با واقعيت هاي علمي، بهره گيري مناسب از مؤلفه هاي دراماتيك و نمايش تلاش غرور آفرين جوانان ايراني در صنعت سد سازي را از ويژگي هاي تله فيلم "پلاگ" برشمرد و از تلاش هنرمندان عرصه تلويزيون و صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري قدرداني كرد.

معاون امور استان هاي سازمان صدا و سيما نیز در اين مراسم، تبلور عيني واژه "ما مي توانيم" و بي نيازي از پيمانكاران خارجي را از پيام هاي اين اثر فاخر ارزيابي كرد.

دكتر كيومرث طهماسبي از رويكرد موفق صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري در توليد فيلم هاي سينمايي با محوريت سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني، قدرداني كرد و گفت: توليدات رسانه اي همچون گزارش هاي خبري فاخر، مستند و تله فيلم نقش مؤثري در تبيين موفقيت هاي نظام جمهوري اسلامي در حوزه طرح هاي عمراني بزرگ دارد.

مدير عامل شركت آب و نيروي ايران نيز در اين مراسم آمادگي اين شركت را براي همكاري با سازمان صدا و سيما در ساخت مستند با محوريت صنعت آب و برق كشور اعلام كرد.

سید محمدرضا رضا زاده گفت: تماشاي تله فيلم پلاگ حتي براي سازندگان سد و نيروگاه كارون 4 هم جذاب است. 

مديركل صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري نيز با اشاره به ارتقاء سطح دانش و توان تخصصي هنرمندان اين مركز در توليد آثار فاخر رسانه اي گفت: "پلاگ" يازدهمين فيلمي است كه با موضوع كار و تلاش در سيماي شبكه جهان بين توليد شده است.

در پايان اين مراسم كه به ميزباني شركت توسعه آب و نيروي ايران برگزار شد، سازمان صدا و سيما و وزارت نيرو از مدير كل صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري، عوامل توليد تله فيلم پلاگ و فعالان شركت توسعه منابع آب و نيروي ايران در حوزه توليدات رسانه اي با اهداي لوح سپاس، تجليل كردند./س

برچسب ها: تله فیلم ، پلاگ ، رونمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.