اويگدور ليبرمن وزير خارجه رژيم صهيونيستي تهديد كرد كه اگر تشكيلات خودگردان فلسطين، به سازمان ملل براي به رسميت شناخته شدن كشور فلسطين به عنوان ناظر در اين سازمان رجوع كند، اين تشكيلات را منحل خواهد كرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع ساني شبكه خبري العالم ، ليبرمن اين سخنان را در جريان نشست اخيرش با كاترين اشتون مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا بيان كرد.
 شبكه دهم تلويزيوني رژيم صهيونيستي اعلام كرد: ليبرمن موضع خودش را در نشست با اشتون بيان كرد و گفت كه رجوع فلسطيني ها به سازمان ملل براي به رسميت شناخته شدن كشور فلسطين به عنوان عضو ناظر در اين سازمان اقدامي است كه به طور نهايي تلاش هاي صلح در منطقه و آخرين فرصت براي از سرگيري مذاكرات مستقيم با طرف فلسطيني را از بين خواهد برد و وي با تمام قدرت براي پايان دادن به ساختار تشكيلات خودگردان و انحلال آن تلاش خواهد كرد.
 
شيمون پرز رئيس رژيم صهيونيستي نيز به محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين درباره رجوع به سازمان ملل با هدف به رسميت شناخته شدن كشور مستقل فلسطيني به عنوان عضو ناظر هشدار داده بود.
 
رسانه هاي صهيونيستي نوشتند كه شيمون پرز رجوع به سازمان ملل را باعث تعميق بحران در مذاكرات و روند مسالمت آميز در منطقه دانست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار