نخستین سایت اطلاع رسانی قیمت محصولات و مواد اولیه پلیمری در ایران برای سهولت دست اندرکاران پلیمری کشور و تولید کنندگان پلاستیک در هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست معرفی شد.

مسعود فرخی مدیر پایگاه اطلاع  رسانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: این سایت حدود یک سال پیش  با هدف اطلاع رسانی صحیح و شفاف راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت. پرشین پلاستیک با شعار "مطمئن ترین منبع اطلاعاتی قیمت های روز پلاستیک دنیا و بازار داخلی" راه اندازی شده است و حرکت بزرگ و جدیدی در جهت واقعی کردن قیمت ها و بررسی روند نزولی و صعودی قیمت پلاستیک در ایران است .
 
وی تصریح کرد: این سایت به عنوان مرجعی برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مواد اولیه  پلیمر استفاده می شود. خدمات سایت برای کاربران رایگان بوده و علاقمندان می توانند بدون طی کردن روند عضویت و ثبت نام از آخرین قیمتهای بازار اطلاع یابند.

فرخی ادامه داد: یکی دیگر از بخشهای سایت اطلاع رسانی قیمت دلار در بازار است که وارد کنندگان محصولات پلیمری می توانند از آخرین وضعیت قیمتی ارزهای کشور اطلاع کسب کنند.

وی خاطر نشان کرد: تولید کنندگان صنعت پلیمر می توانند آخرین اطلاعات بروز شده در زمینه قیمت محصولات و مواد اولیه پلیمری در بازار ایران را در سایت پرشین پلاستیک به آدرس www.persianplastic.com   کسب کنند./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار