وزارت کشور انگلیس اعلام کرد هر هفته 1500 مدیر از این کشور می روند و در سال 2010 میلادی، شمار مدیرانی که کشورشان را ترک کردند، به 75 هزار نفر رسید.

 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ انگلیس با بحران فرار مدیران روبروست و شمار افراد کارشناس از طبقه متوسط که مایلند این کشور را ترک کنند، رو به فزونی است. وزارت کشور انگلیس در گزارشی اعلام کرد بیش ترین افرادی که این کشور را به منظور اشتغال در کار بهتر در خارج ترک می کنند، مدیران این کشورند.

براساس این گزارش، نیمی از 149 هزار مهاجری که پارسال انگلیس را ترک کردند، مدیران طبقه متوسط بودند.

کارشناسان می گویند مالیات فراوان، یکی از علل فرار مدیران انگلیسی است و این موضوع می تواند به کاهش مهارت ها در این کشور منجر شود.مدیران انگلیسی معمولا به کشورهای استرالیا، آمریکا، اسپانیا، فرانسه، آلمان، کانادا و زلاندنو مهاجرت می کنند.

انگلیس با 7/4 میلیون مهاجر در دیگر کشورهای جهان، هشتمین کشور از نظر تعداد مهاجران در خارج است. پارسال همچنین 201 هزار غیر انگلیسی نیز از این کشور مهاجرت کردند.

به گزارش وزارت کشور انگلیس، شهروندان کشورهای شبه قاره هند، شامل هند، پاکستان و بنگلادش، زمانی که وارد انگلیس شوند، در مقایسه با دیگر کشورهای عضو اتحادیه کشورهای همسود همچون کانادا و استرالیا، امکان مهاجرتشان از انگلیس بسیار کم تر می شود.
برچسب ها: انگلیس ، مدیر ، کشور ، فرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار