مدیرعامل سازمان آزمایشگاه آب و خاك گفت: از مجموع دو هزار و 600 نیروی فعال در آزمایشگاه های آب و خاك كشور، 60 درصد دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

'كامران رحیم اف' در آیین معارفه مدیركل آزمایشگاه مكانیك آب و خاك استان كرمانشاه كه در سرسرای هواشناسی برگزار شد، افزود: میانگین نیروهای دانش آموخته فعال آزمایشگاه آب و خاك كرمانشاه با 80 درصد، بیشتر از متوسط كشور است.

رحیم اف گفت: 150 شعبه آزمایشگاهی آب و خاك در كشور فعال است كه شش شعبه از آنها در استان كرمانشاه كه مركز منطقه دوم آزمایشگاه آب و خاك كشور است، قرار دارد.

وی گفت: نقش حاكمیتی آزمایشگاه های آب و خاك در كشور بسیار مهم و اثرگذار است زیرا بازوی امین كارفرمایان، آزمایشگاه ها هستند كه با گزارش های دقیق شان باعث می شوند، پروژه ها در مسیر درستی قرار بگیرند و مشاوران نیز بر نظارت خود بیفزایند.

رحیم اف افزود: باید نسبت به امر آموزش كارگران و نیز اعمال نظام كنترل و گزینش آنان برای پیشبرد اهداف، حساسیت بیشتری به خرج دهیم زیرا اگر نظام كنترلی را به خوبی اعمال كنیم در نتیجه بهره وری نیز افزایش خواهد یافت.

وی، افزایش بهره وری را عاملی برای ممانعت از دوباره كاری ها و چند برابر شدن عمر پروژه های اجرایی دانست.

رحیم اف به حجم عظیم پروژه های عمرانی در استان كرمانشاه مانند راه آهن غرب، سدها و.. اشاره كرد و گفت: وجود این همه پروژه كه عمدتا در زمره پروژه های مهر ماندگار محسوب می شوند بیانگر این نكته است كه ارزیابی های فنی و كنترل كیفی باید جدی تر از قبل شود.

وی با اشاره به كسب رتبه نخست آزمایشگاه مكانیك آب و خاك استان كرمانشاه در میان 31 استان كشور در سال 90 گفت: این دستاورد مهم نشانه همدلی، همكاری و دلسوزی همه همكاران كرمانشاهی است./س



برچسب ها: کرمانشاه ، آزمایشگاه ، خاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.