مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از تحویل بیش از 7 هفت هزار واحد مسکن مهر تا نیمه نخست سال آینده در سطح استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بیرجند؛ مسعود مالکی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان، اظهارداشت: تا شهریور ماه سال آینده هفت هزار و 500 واحد مسکونی مهر به متقاضیان تحویل خواهد شد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی سهم استان در پروژه های مسکن مهر را 28 هزار و 500 واحد عنوان کرد و بیان داشت: تاکنون حدود هشت هزار و 400 واحد مسکن مهر در سطح استان به متقاضیان تحویل شده است.

مالکی همچنین از تحویل بالغ بر دو هزار و 500 واحد مسکونی مهر تا پایان امسال در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد 20 هزار واحد به شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: همچنین 500 واحد باقی مانده در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی پروژه مسکن مهر در خراسان جنوبی نسبت از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

مالکی همچنین به وضعیت راه های شهری و روستایی استان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر طول راه‌ های استان 13 هزار و 513 کیلومتر است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون هشت هزار کیلومتر از راه های موجود در استان به راه روستایی اختصاص دارد، افزود: از این میزان راه روستایی موجود در استان چهار هزار کیلومتر آسفالت شده است.

مالکی با بیان اینکه آسفالت 700 کیلومتر از راه های روستایی استان نیز در دست اقدام است، تصریح کرد: از این میزان 442 کیلومتر در قالب پروژه‌ های مهر ماندگار قرار دارد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در پایان یادآور شد: بالغ بر 70 درصد پروژه ‌های عمرانی استان به راه و شهرسازی اختصاص دارد./س

برچسب ها: مسکن ، مهر ، خراسان ، جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.