قائم‌مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از تحویل 2 هزار و 500 واحد مسکونی مهر تا پایان سال جاری به متقاضیان خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مسعود مالکی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی اظهار کرد: سهمیه مسکن مهر استان 28 هزار و 500 واحد است.

وی افزود: از این تعداد 20 هزار واحد مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 500 واحد مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از تحویل حدود 8 هزار و 400 واحد تاکنون به متقاضیان خبر داد و گفت: دو هزار و 500 واحد نیز تا پایان امسال تحویل متقاضیان می‌شود.

مالکی تصریح کرد: سعی ما بر این است تا 7 هزار و 500 واحد مسکونی مهر را تا نیمه نخست سال آینده به متقاضیان تحویل دهیم.

 

*70 درصد پروژه‌های عمرانی استان مربوط به راه و شهرسازی است

وی با بیان اینکه 70 درصد پروژه‌های عمرانی استان مربوط به اداره کل راه و شهرسازی است، افزود: وظایف این سازمان بیشتر در بخش مسکن و راه است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی طول کل راه‌های استان را 13 هزار و 513 کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد 8 هزار کیلومتر راه روستایی است.

مالکی بیان داشت: از این تعداد راه روستایی 4 هزار کیلومتر آسفالت شده و 700 کیلومتر نیز برای آسفالت آن اقدام شده که 442 کیلومتر در قالب پروژه‌های مهر ماندگار است.

وی به خدمات روبنایی در سایت‌های مسکن مهر استان اشاره کرد و یادآور شد: احداث 11 باب مدرسه، 13 باب مسجد، یک مجتمع آموزشی، سه سالن ورزشی، یک درمانگاه، 26 واحد تجاری و دو باب نانوایی از اهم این خدمات است./ج1


برچسب ها: بیرجند ، مدیرکل ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.