رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه ایران پلاست گفت: با وجود تاکید بر تقویت ارتباطات تخصصی در نمایشگاه از پتانسیل این رویداد برای معرفی جایگاه صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی به آحاد افراد اجتماع غافل نبوده ایم.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، شمس الله جشنی با اشاره شرایط و اتفاقات خاص این روزها در صحنه اقتصادی کشور که فضای کسب و کار و به تبع آن صنعت پلاستیک را نیز تحت تاثیر قرار داده است گفت: گرچه در برخی از پارامترهای کمی، ایران پلاست هشتم نسبت به دوره های گذشته شاهد رشد و پیشرفت نبوده است؛ اما بسترهای ارتباطی ایجاد شده و مشارکت گسترده بخش خصوصی در سیاست گذاری این دوره که بارزترین تجلی آن ترکیب شورای سیاست گذاری بود،‌ سبب شده تا اقبال و توجه متخصصین و فعالان صنعت پلاستیک به این دوره از ایران پلاست بی نظیر باشد.

وي تصريح كرد: پتروشیمی یکی از پیشتازان تحقق واگذاری تصدی گری به بخش خصوصی بوده است. در شرکت ملی صنایع پتروشیمی این واگذاری ها محدود به امر تولید و اداره بنگاه های تجاری نبوده است و فعالیت های ارتباطی و اجتماعی مرتبط با صنعت و تجارت پتروشیمی همچون رویداد ایران پلاست را نیز در بر گرفته است.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران افزود: با وجود تاکید بر تقویت ارتباطات تخصصی در نمایشگاه از پتانسیل این رویداد برای معرفی جایگاه صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی به آحاد افراد اجتماع غافل نبوده ایم و تلاش شده تا امکان استفاده هر چه بیشتر کلیه اقشار جامعه از فضای نمایشگاه برای آشنایی با توانمندی ها و دستاوردهای کشور در این زمینه فراهم آید.

رئیس ستاد برگزاری هشتمین نمایشگاه ایران پلاست با اشاره اقدامات ارزشمند انجام شده در دوره های پیشین نمایشگاه گفت: ایده تشکیل شورای سیاست گذاری و حضور گسترده نمایندگان بخش خصوصی در این شورا از بررسی آسیب شناختی ادوار گذشته ایران پلاست و همچنین بررسی تطبیقی روند برگزاری برترین نمایشگاه صنعت پلاستیک جهان حاصل شد و با استفاده از نظرات کارشناسان و فعالان صنعت با توجه به اقتضائات اقتصاد و صنعت ملی، بومی سازی و اجرا گشت.

جشنی افزود: امروز شرکت ملی صنایع پتروشیمی پس از واگذاری تصدی گری خود در امور تولیدی و تجاری، تجلی و تحقق رسالت خود را در اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ارزش آفرینی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را حمایت از شکل گیری بسترهای ارتباطی همچون ایران پلاست می داند و این امر از طریق تحکیم و توسعه روابط در زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی،‌ منجر به جلوگیری از خام فروشی و تحقق یافتن شعار "پتروشمی: صنعت ارزش آفرین" در عالی ترین صورت خود می شود.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه،‌ در پایان،‌ افزایش همنوایی بین بازیگران کلیدی بخش خصوصی در صنعت پلاستیک را بزرگترین دستاورد ایران پلاست خواند و افزود: امیدوارم فعالان بخش خصوصی قدر این هم نوایی را بدانند و با استفاده از بستر ایجاد شده بواسطه تدوین نظام نامه برگزاری نمایشگاه،‌ در برگزاری دوره های بعدی نقش موثرتر و پررنگ تری ایفا نمایند./س
برچسب ها: پلاست ، صنعت ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار