پاورپوينت سه بعدی بسازید +دانلود

يکي ديگر از توانايي‌هاي مثبت اين نرم‌افزار اين است که براي کار با آن نياز به ديدن يک دوره آموزشي خاص نداريد و تنها با مطالعه فايل راهنما يا از طريق کار کردن به صورت تجربي به تمامي ويژگي‌هاي برنامه پي خواهيد برد و به آساني با محيط آن ارتباط برقرار خواهيد کرد.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران:

اين روزها ديگر کسي از اسناد و مدارک کاغذي براي ارائه مطلبي استفاده نمي‌کند و شاهد آن هستيم که در تمامي جلسه‌هاي کاري و اداري اگر قرار است که در مورد پروژه‌اي صحبت شود و يا کاري ارائه شود، تمامي اين موارد در قالب چند سري اسلايد ارائه خواهد شد.

به همين دليل نرم‌افزارهايي که براي طراحي حرفه‌اي اسلايدها وجود دارند، اين روزها بيشتر از قبل مورد استفاده کاربران قرار گرفته‌اند. گذشته از اسلايدها، امروزه بيشتر نشريه‌ها در قالب فايل‌هاي الکترونيک در فضاي مجازي وجود دارند و داشتن نرم‌افزاري که اين فايل‌ها را به‌راحتي بسازد، مسلما کار را در بسياري از موارد به راه خواهد انداخت.

اين بار قصد داريم که به شما نرم‌افزار Aurora 3D Presentation را معرفي کنيم. اين نرم‌افزار يک برنامه کاملا حرفه‌اي و کاربردي است که براي ايجاد اسلايد سه‌بعدي طراحي شده است. با کمک اين برنامه شما به آساني مي‌توانيد براي تصاوير، متن‌ها و فيلم‌هاي خود نمايش‌هاي اسلايدي متفاوتي را طراحي کنيد.

يکي از ويژگي‌هاي کليدي اين برنامه اين است که بيش از 100 مدل به صورت پيش‌فرض در مدل‌هاي آماده خود دارد که شما مي‌توانيد از آن‌ها استفاده کنيد. همچنين اين امکان وجود دارد که به آساني از طريق اين برنامه در هنگامي که به اينترنت اتصال داريد از پايگاه اطلاعاتي شرکت سازنده آن تمامي مدل‌هاي جديد را نيز دريافت کنيد.

اين برنامه تمرکز خود را روي ايجاد افکت‌هاي سه‌بعدي ويژه قرار داده است و اگر تا به حال تجربه کار با نرم‌افزارهاي سه بعدي را نداشته‌ايد به شما پيشنهاد مي‌کنيم که از اين برنامه استفاده کنيد. يکي از ويژگي‌هاي ديگر اين برنامه اين است که براي طراحي اسلايدها لازم نيست زمان زيادي را صرف کنيد و تقريبا همه چيز به صورت آماده وجود دارد و تنها کافي است که شما تم مورد نظر و افکت مورد علاقه خود را انتخاب کنيد.

پس از آن داده‌ها، مطالب و تصاوير خود را به اسلايدها اضافه کنيد. محيط کاربري اين نرم‌افزار به شکل هوشمندانه‌اي طراحي شده است و شما را از کار کردن در اين محيط وجه به هيچ وجه خسته نخواهد کرد.

يکي ديگر از توانايي‌هاي مثبت اين نرم‌افزار اين است که براي کار با آن نياز به ديدن يک دوره آموزشي خاص نداريد و تنها با مطالعه فايل راهنما يا از طريق کار کردن به صورت تجربي به تمامي ويژگي‌هاي برنامه پي خواهيد برد و به آساني با محيط آن ارتباط برقرار خواهيد کرد.

از ديگر امکانات کليدي اين برنامه مي‌توان به وجود افکت‌هاي سه‌بعدي نظير Particle Gradient ،Metal Reflection و Glass اشاره کرد. با کمک همين افکت‌هاي ويژه شما مي‌توانيد Presentationهاي خاص و متفاوتي را خلق کرده و با ديگران در اين زمينه تفاوت داشته باشيد.

علاوه بر اين موارد براي اشيايي که در اسلايدهاي خود استفاده مي‌کنيد هم قالب‌هاي ويژه‌اي به صورت از پيش تعريف شده در محيط نرم‌افزار وجود دارد. اين برنامه با نسخه‌هاي مختلف ويندوز سازگار است. اگر از کار با محيط نرم‌افزار پاورپوينت مايکروسافت خسته شده‌ايد و دوست داريد تا کار کردن با يک نرم‌افزار حرفه‌اي و متفاوت را تجربه کنيد، مي‌توانيد اين برنامه را از نشاني اينترنتي

http://aurora-3d-presentation.en.softonic.com دريافت کرده و آن را تجربه کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۵
منم همین طور نمیتونم دانلود کنم اگر امکان هست راهنمایی کنید با تشکراز همه شما..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
سلام نمی تونم دانلودش کنم یعنی هر کار میکنم نمیشه لطفا به ایمیلم بفرستید
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۹:۵۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
نمی تونم دانلود کنم میشه لطفا به ایمیلم بفرستید.
آخرین اخبار