سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان در این بازی نشان دادند که انگیزه زیادی برای حضور در تیم ملی دارند و به طور قطع در آینده از این بازیکنان در ترکیب تیم استفاده خواهیم کرد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در بازی دوستانه نتیجه برای ما مهم نیست، مهم این است که خیلی از بازیکنان جوان و با انگیزه پشت دربهای تیم ملی ایستاده اند.

وی تصریح کرد: بازیکنان در این بازی نشان دادند که انگیزه زیادی برای حضور در تیم ملی دارند و به طور قطع چهار هفته دیگر در غرب آسیا مسابقاتی را خواهیم داشت که از این بازیکنان در ترکیب تیم استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص مصدومیت علی کریمی خاطر نشان کرد: کریمی دچار کوفتگی شد که طبق نظر کادر پزشکی تصمیم گرفتیم به بازی ادامه ندهد تا مشکل جدی برایش پیش نیاید.

کی روش در پاسخ به این سوال که آیا ازبکستان را قوی تر میدانید یا کره ی جنوبی را، اظهار داشت: فکر می کنم بازی سختی را پیش رو داریم و معتقدم که ازبکستان فشرده تر از کره بازی می کند و برای گرفتن یک مساوی به ایران می آید و نتیجه ی تساوی برای این تیم خوب است.

سرمربی تیم ملی در خصوص حضور هواداران در دیدار با ازبکستان گفت: حضور هواداران برای ما خیلی مهم است و مطمئنم تیم ملی کشورمان را حمایت می کنند، در بازی با ازبکستان به یار دوازدهم نیاز داریم و از آنها می خواهیم با پرچم سه رنگ ایران به ورزشگاه بیایند و تیم ملی را تشویق کنند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار