سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنی مثل علی کریمی تنها یک بازیکن نیست بلکه من به او به عنوان یک بازیکن – مربی نگاه می کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تمرین ملی پوشان فوتبال ایران امروز 14 آبان از ساعت 11 آغاز شد و تا ساعت 12:15 به طول انجامید و خسرو حیدری تنها بازیکنی بود که نظاره گر تمرینات بود و در سویی دیگر حضور یعقوب کریمی و عباسفرد در کنار با تجربه های تیم ملی از جمله علی کریمی و جواد نکونام جالب توجه بود.

گفتنی است، با تصمیم مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران تنها کارلوس کی روش به مصاحبه با اصحاب رسانه پرداخت و بازیکنان ممنوع المصاحبه بودند.

شایان ذرکر است، از روزهای آتی تمرینات تیم ملی بازهم رأس ساعت 11 در محل کمپ تیم های ملی شروع می شود.

کي روش: در ليگ فوتبال ايران مثل علي کريمي کم ديده مي شود

کارلوس کی روش در تمرین امروز تیم ملی به اصحاب رسانه تأکید کرد: در لیگ فوتبال ایران بازیکنانی مثل علی کریمی باتجربه و دانش این چنینی کم دیده می شود و من سعی می کنم تا از بازیکنانی که تجربه اروپایی دارند استفاده کنم ضمن اینکه او در کارنامه خود 120 بازی ملی دارد و برای ایران به میدان های مختلف پا گذاشته است و اگر نتوانیم از او و امثال کریمی بهره ببریم دلیل قابل توجهی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: برای من کریمی در زمین مثل یکی بازیکن مر - بی است که می تواند تجارب خود را به سایر بازیکنان انتقال دهد.

وی افزود: هادی عقیلی به دلیل مصدومیت جزئی که اکنون گریبانگیر او شده نمی تواند ما را همراهی کند و ما به عقیلی دو سه هفته وقت داده ایم تا به شرایط ایده آل خود دست پیدا کند زیرا معتقدم او بازیکن مهمی است که می تواند به ما کمک بسیاری کند.

کی روش ادامه داد: عدم حضور عقیلی موجب نمی شود تا ما از نبود سرزن در تیم ملی رنج ببریم چرا که جلال حسینی، جواد نکونام و محمد نصرتی هم می توانند به خوبی سر زنی کنند.

وی اشاره کرد: دلیل اینکه تاجیکستان را به عنوان حریف دوستانه خود انتخاب کردیم این بود که تیم های دیگر تقاضای پول بیشتری برای انجام یک بازی تدارکاتی از ایران دارند و مقرون به صرفه بودن این موضوع برای ما هم حائز اهمیت است ضمن اینکه ما به دنبال تیم هایی هستیم که شرایطی مشابه شرایط حریفان ما در دوی مقدماتی جام جهانی را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: من از تیم هایی که حاضر به همکاری به تیم ملی فوتبال ایران هستند کمال تشکر را دارم چرا که واقعیت این است که اکثر تیم ها حاضر نیستند با تیم ما بازی کنند و سعی ما براین است که با تیم هایی بازیهای تدارکاتی خودرا برنامه ریزی کنیم که بتوانند ما را در حرکت رو به جلویی که در نظر داریم کمک کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مشغول تمرینات مناسبی هستیم تا بتوانیم به آمادگی مناسب جهت رویارویی با تیم ملی فوتبال ازبکستان دست یابیم و پس از انجام این دیدار قصد داریم تا تعداد نفراتی را که به تیم ملی دعوت شده از را به 23 نفر کاهش دهیم./مح
برچسب ها: تمرین ، ملی پوشان ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار