تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان مهمترین و حساس ترین دیدار از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را فردا مقابل تیم تایلند برگزار خواهد کرد

ایرج مظفری، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما فردا در مقابل تایلند یک دیدار حساس و سرنوشت ساز را در پیش داریم، عملکرد آنها از نظر فنی شبیه تیم چین تایپه و کره جنوبی است.

وی تصریح کرد: تایلندها با داشتن بازیکنان بلند قامت در دفاع بهتر از تیم چین تایپه هستند و در جنگندگی به پای تیم کره جنوبی نمی‌رسند، باید بگویم خوشبختانه و یا متاسفانه مهره گیری تیم تایلند در پست دفاع وسط در بازی روز گذشته مقابل سریلانکا از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و در دیدار فردا سه شنبه نهم آبان ماه در ترکیب تیم نخواهد بود.

وی تصریح کرد: بازیکن بلند زن شماره 17 تایلند یکی دیگر از مهره های کلیدی آنها است که مهار وی در دستور کار شاگردانم است، آنها در زدن سرویس نیز از تبحر خاصی برخوردار هستند که باید با دریافتهای قوی اجاره امتیاز آوری به حریف ندهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان یاد آور شد: درحال حاضر ما با کسب 9 امتیاز به عنوان سه گروه معرفی شده ایم و باید در مرحله یک چهارم به مصاف تایلند برویم، در این مرحله که به پلی اف شهرت دارد، برنده هر بازی به جمع چهار تیم برتر مسابقات و صعود کنندگان به مسابقات جهانی 2013 می‌پیوندد، به نظر من دیدار میان کره و هند از مهمترین بازیها ی این مرحله محسوب می‌شود.

وی درخصوص شرایط تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت:‌ خوشبختانه شرایط فنی و روحی، روانی نوجوانان ایرانی ایده آل است و آنها آماده راهیابی به جمع برترین های مسابقات و صعود به پیکارهای جهانی هستند، طبق برنامه ریزی انجام شده امروز به زیارت امام صالح رفتیم تا به بازیکنان بیاموزیم در ورزش تاکتیک و تکنیک همیشه حرف اول را نمی‌زند بلکه توکل و توسل به ائمه اطهار نیز دارای جایگاهی ویژه است.

مظفری خاطر نشان کرد: امیدوارم در بازی فردا سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی مملو از تماشاگر شود، حضور آنها در حین مسابقات برای کسب نتیجه برتر نقش قابل توجهی دارد، تماشاچی یار و مهره اصلی برای یک تیم تلقی می‌شود همان طور که دیدیم تیم ملی فوتبال ایران 10 نفره توانست با کمک 100 هزار تماشاگر تیم قدرتمند کره جنوبی را شکست دهد، مسئولان فدراسیون شرایط را فراهم کرده اند تا علاقه مندان بدون پرداخت پول بلیط با حضور در سالن بازی را از نزدیک تماشا کنند اما من نمی‌دانم چرا کسی به سالن محل برگزاری مسابقات نمی‌آید؟ حاضرم به عنوان سرمربی هزینه ایاب ذهاب را هم پرداخت کنم تا تماشاچیان به سالن آمده و با حضورشان انگیزه شاگردانم را به برد ارتقا دهند.

وی گفت: از این موضوع خوشحالم که تمامی کارشناسان و اهالی والیبال مسابقات را به طور جدی دنبال کرده و متفق القول بر این باورند که این تیم والیبال را زیبا می‌کند، ما در بازی فردا با پیروزی بر تایلند زحمات یک ساله کادر فنی، بازیکنان، مسئولان فدراسیون و... را ثبات خواهیم کرد./آق

برچسب ها: فنی ، والیبال ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار