عضو کميسيون اقتصادي مجلس از بررسي سوال تعدادي از نمايندگان مجلس از صادق خليليان، وزير جهاد کشاورزي در نشست عصر امروز(سه‌شنبه) اين کميسيون خبر داد.

عبدالکريم رجبي نماينده مردم مينودشت و کلاله در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) کميسيون اقتصادي گفت: محور فعاليت کميسيون اقتصادي در نشست عصر امروز در رابطه با سوال نمايندگان از صادق خليليان، وزير جهاد کشاورزي بود که در اين نشست وي به سوال نصرالله پژمانفر نماينده مشهد و کلات، عوض حيدرپور نماينده مردم شهرضا،‌ مجتبي رحماندوست نماينده مردم تهران، جبار کوچکي‌نژاد نماينده مردم رشت و ايرج نديمي نماينده مردم سياهکل و لاهيجان پاسخ داد.

وي ادامه داد: در جلسه امروز قرار شد نمايندگان سوال‌کننده جلسه ديگري با وزير داشته باشند و تا 10 روز آينده نظرات خود را مبني بر قانع‌شدن و يا نشدن از پاسخ‌هاي وزير به کميسيون ارائه دهند که در صورت قانع‌نشدن آنها از پاسخ‌هاي خليليان سوالات به صحن علني ارجاع خواهد شد تا مجددا مورد بررسي قرار گيرد.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس بررسي اصلاح قانون نظام صنفي کشور را از ديگر دستور کارهاي نشست امروز خواند و گفت: بررسي اصلاح قانون نظام صنفي کشور مراحل پاياني خود را در کميسيون اقتصادي طي مي کند.
انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار