پرداخت بیش از یک هزار و 241 میلیارد ریال به شبکه شتاب از سوی پست بانک ایران تا پایان مهر ماه سال جاری بیانگر استقبال از کارت های الکترونیکی بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از روابط عمومی پست بانک پرداخت بیش از یک هزار و 241 میلیارد ریال به شبکه شتاب از سوی پست بانک بیانگر استقبال هموطنان از کارت های الکترونیکی این بانک در مبادلات پولی و بانکی و خرید از فروشگاه های سراسر کشور است.
گفتنی است بنا بر اعلام اداره کل خزانه داری و مبادلات، میزان دریافتی پست بانک در پایان مهر ماه سال جاری از شبکه شتاب یک میلیارد و 970 میلیون ریال بوده که بیانگر مازاد پرداختی این بانک به ارزش یک هزار و 239 میلیارد و 721 میلیون ریال به شبکه مذکور می باشد.
طبق این گزارش: بهترین وضعیت مازاد نقدینگی شبکه طی این ماه به ترتیب مربوط به مدیریت شعب استان های خراسان رضوی، آذربایجان غربی و مازندران بوده که علاوه بر رفع نیازهای نقدینگی شعب تحت پوشش خود مازاد آنی را در اختیار شبکه قرار داده انی و کمترین مازاد نقدینگی نیز به ترتیب مربوط به مدیریت شعب استان های یزد،‌البرز و قزوین بوده است.
بنابراین گزارش: بیشترین تفاوت مجموع دریافت و پرداخت و بیشترین دریافت نقدی به ترتیب مربوط به مدیریت شعب استان های گیلان و مازندران است./ف

برچسب ها: پست ، بانک ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار