مواضع تروريست ها در حماه هدف حمله نيروهاي امنيتي سوريه قرار گرفت که با کشته شدن شماري از آنها و کشف مقادير زيادي سلاح و مهمات همراه بود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني سوريه ؛ نيروهاي امنيتي سوريه با يورش به يکي از مخفيگاه هاي تروريست ها در نزديک مسجد جامع محله بازار هشتم مارس در حماه با تروريست ها درگير شدند و تعدادي از آنها را به هلاکت رساندند و مقادير زيادي سلاح و مهمات را کشف و مصادره کردند.

نيروهاي امنيتي در جريان اين يورش دو تن از تروريست ها از جمله يک زن را که پس از پرتاب دو نارنجک به سمت نيروهاي امنيتي قصد فرار داشت به هلاکت رساندند.

نيروهاي امنيتي همچنين با گروه هاي تروريستي که اقدام به خرابکاري و ايجاد رعب و وحشت در ميان اهالي محله سوق الشجره مي کردند درگير شدند و تعدادي از آنها را به هلاکت رساندند.

همچنين نيروهاي امنيتي سوريه در ادامه حملات خود عليه تروريست ها با شماري از آنها در منطقه معره النعمان در ادلب درگير شدند. در اين درگيري ها شماري از تروريست ها کشته و زخمي شدند که در ميان آنها فرمانده يکي از گروه هاي تروريستي معروف به شيخ احمد ديده مي شود.

نيروهاي امنيتي سوريه همچنين مقاديري سلاح و  مهمات تروريست ها را مصادره کردند. گلوله و موشک اندازهاي آر پي جي، موشک هاي دوش پرتاب، تيربار و بمب از جمله موارد کشف شده از تروريست هاست.

گفتني است لحظاتي پيش نيروهاي ارتش سوريه دو گروه مسلح در «کفر نبل» و «معره مصرين» را از بين بردند و تجهيزات نظامي آنها را منهدم کردند.

برچسب ها: تروریست ، سوریه ، هلاکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار