گروهي از نظاميان آمريکا بر روند برگزاري انتخابات رياست جمهوري نظارت مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه فاکس نيوز ؛ در انتخابات سال دو هزار و هشت مواردي از تخلفات از قبيل ارعاب برخي از راي دهندگان گزارش شد. اين بار تدابيري از جمله افزايش تعداد ناظران در شعب راي گيري در نظر گرفته شده است.

بن برينک سرهنگ بازنشسته نيروي دريايي آمريکا کتابي تحت عنوان "مرده ها هميشه به دموکرات ها راي مي دهند" دارد. وي از جمله سازمان دهندگان گروه هايي است که بر انتخابات دو هزار و دوازده نظارت دارند.

وي درباره کمک گرفتن از کهنه سربازان براي تامين امنيت راي گيري امروز مي گويد: ما توانستيم گروهي از نيروهاي بازنشسته و نيروهاي ويژه را گردهم آوريم تا بر روند انتخابات نظارت داشته باشند و اطمينان يابند که راي گيري به درستي صورت مي گيرد. اين فعاليت مشخصا در  فلوريدا و چند شهر ديگر انجام مي شود. اين افراد هر گونه تخلف احتمالي را به پليس و مسئولان انتخاباتي گزارش مي دهند.

نظرسنجي موسسه پيو نشان مي دهد از کساني که براي شرکت در انتخابات ثبت نام کرده اند، يک و هشت دهم ميليون نفر به علت فوت، حذف شده اند. دو و هشت دهم ميليون نفر نيز در بيش از يک ايالت ثبت نام کرده اند. دوازده ميليون نفر نيز آدرس هاي اشتباه درج کرده اند.
بن برينک از لزوم توجه جدي به اين ارقام در زمان شمارش آراء انتخابات تاکيد کرد.

برچسب ها: آمریکا ، نظامی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار