ساکنان شهر کوچک نیوهمشایر با دادن رای در پنجاه وهفتمین انتخابات ریاست جمهوری امریکا، اولین شرکت کنندگان در روند رای‌گیری هستند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي ،‌ بر اساس گزارش‌ها، یک گروه ده نفره از رای‌دهندگان در دقایق اولیه سه شنبه درشهردکسویل ناچ، در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۲ شرکت کردند.  
 
گزارش‌ها حاکی از این است که مراکز رای‌گیری از صبح تا شب روز انتخابات باز است.  
 
نظرسنجی‌ها از افراد درحال خروج، حاکی از این است که باراک اوباما رییس جمهوری امریکا و رقیبش هر کدام ۵ رای به دست آورده‌اند.  
 
در همین حال تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ۹۰ میلیون امریکایی رای‌دهنده واجد شرایط تصمیم گرفته‌اند که در انتخابات شرکت نکنند.  
 
گزارش‌های روز دوشنبه حاکی از این است که حدود ۲۰۷ میلیون نفر ساکن امریکا واجد شرایط رای هستند، ولی تنها ۱۵۰ میلیون نفر از آن‌ها در انتخابات شرکت می کنند.  
 
نظرسنجي موسسه گالوپ، از ۶۵۲۰ راي‌دهنده ساکن امريکا که براي انتخابات ثبت نام کرده اند و در فاصله زماني ۱۵ تا ۲۸ انجام شده است، نشان مي‌دهد که ميزان مشارکت در انتخابات امسال، بسيار پايين‌تر از انتخابات دو دوره پيش است.  
 
در نظرسنجي گالوپ همچنين نشان داده شده است که توفان سندي مي‌تواند در انتخابات تاثيرگذار باشد و عدم مشارکت برخي امريکايي‌ها به اين دليل است که آنها نمي‌توانند در مراکز راي‌گيري حاضر شوند.  
 
در اين نظرسنجي همچنين آمده است که پوشش خبري ابرتوفان سندي، مبارزات انتخاباتي باراک اوباما رييس جمهوري امريکا و ميت رامني رقيب وي را به دليل دورشدن توجه راي‌دهندگان از مساله انتخابات ، تحت‌الشعاع قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار