مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه ، خدمات شهری و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ، از تدوین سند چشم انداز گردشگری محلات خبر داد .

 
 
به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه ، خدمات شهری و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران مجتبی احمدلو با اعلام این خبر اظهارداشت : قرار است در راستای رسالت شهرداری در بحث زیرساخت های گردشگری شهرتهران و پرهیز از موازی کاری ، اتاق فکری برای توسعه گردشگری شهر تهران ایجاد شود.
 
وی افزود: بر این اساس با رایزنی هایی که بامعاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران انجام شده ،جلسه ای با حضور مهندس پاکساز مدیرکل شهرسازی و طرح های شهرسازی برگزارشد تا لایه های پهنه هایی که مرتبط با بحث گردشگری بودند در اختیار سازمان رفاه قرار گیرد.
 
احمدلو ادامه داد: قرار است هفته آینده نیز کارگروهی متشکل از افراد خبره در امر گردشگری و متخصصان شهرسازی و معماری تشکیل شود و این کارگروه در مدت3ماه سند چشم انداز گردشگری محلات تهران را آماده کند تا انشالله با حضور شهردار تهران،معاون شهرسازی و مدیر عامل سازمان رفاه  این سند، رونمایی شود.
 
مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه ، خدمات شهری و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران همچنین بیان داشت: پیرو این سند،شهرداری مناطق موظفند که طرح های خود را بر طبق این چشم انداز اجرا کنند تا سرانه خدمات گرشگری ارتقا یابد.
 
احمدلو افزود: شهربازی، آکواریوم،کمپ های گردشگری،رستوران های اقوام و سایر المان های گردشگری مورد نیاز شهر تهران  از جمله مواردی هستند که قرار است در این چشم انداز مطرح شوند.
 
وی تصریح کرد : فراخوان حضور علاقه مندان به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری شهر تهران نیز بعد از تدوین این سند اعلام خواهد شد که قرار است برای ترغیب این سرمایه گذاران مشوق هایی هم از سوی شورای شهر تهران در نظر گرفته شود.
برچسب ها: سند ، گردشگری ، محلات ، تدوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار