قائم مقام شهردار منطقه 4 گفت: با همکاری شهرداران مدارس و حضور فعال دانش آموزان در سطح محلات، تحول عمرانی بزرگی در سطح منطقه بوجود خواهد آمد.

حسین حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: همکاری با مدیریت شهری در شناسایی و رفع مشکلات عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی و فنی و عمرانی مربوط به مدارس و معابر تا شعاع 500 متر یکی از مهمترین وظایف شهرداران مدارس است که با حمایت از منتخبان مدارس، بخش وسیعی از مشکلات سطح محلات رفع می شود.
قائم مقام شهردار منطقه 4 حضور شهرداران مدارس در این دوره از انتخابات را کم نظیر توصیف کرد و ادامه داد: در این دوره از انتخابات 5000 نفر از دانش آموزان شرکت داشتند که این نشان از تمایل زیاد دانش آموزان برای رفع نیازهای ضروری مدارس و مشکلات موجود در سطح معابر است.
حسینی نژاد تصریح کرد: انتخابات شهرداران مدارس در 10 مدرسه و 9 ناحیه برگزار شد و پس از شمارش آراء شهرداران مدارس می توانند کار خود را به مدت یک سال تحصیلی آغاز کنند.
قائم مقام شهردار منطقه 4 با اشاره به اقدامات صورتگرفته در سال گذشته توسط شهرداران مدارس اظهار داشت: احداث و توسعه فضای سبز مدارس، رنگ آمیزی و بهسازی سرویس های بهداشتی مدارس، برپایی اردوهای تفریحی برای دانش آموزان، دیدار با خانواده های معظم شهدا و بازدید از پروژه های در دست اقدام از جمله اقداماتی است که توسط شهرداران مدارس در سال گذشته صورت گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: سال گذشته با همکاری شهرداران مدارس 20 کتابخانه کلاس به مدارس اهدا شد و مشکلات عمرانی 6 مدرسه به طور کامل برطرف شد./ف
برچسب ها: شهردار ، مدارس ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار