دبير دوم کميسيون اقتصادي مجلس گفت: واردات خودروهاي گرانقيمت و لوکس در حالت عادي هم بي‌مورد است و ممکن است به توليدات داخلي آسيب وارد کند.

ابراهيم نکو در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران با اشاره به مهلت ارائه بودجه از سوي دولت به مجلس گفت: اميدواريم بودجه به موقع به مجلس ابلاغ شود تا به مشکلات گذشته برنخوريم.

دبير دوم کميسيون اقتصادي با تأکيد بر اين نکته که نمايندگان مجلس بايد با ديدن تمامي جوانب، بودجه را به نحوي تنظيم کنند که دچار مشکل نشويم گفت: نمايندگان نبايد دولت را متهم کنند و از آن طرف دولت نيز نبايد مجلس را متهم کند چرا که ما نياز داريم ديد مردم نسبت به ما مثبت باشد.

وي در ادامه با اشاره به مسئله واردات خودروهاي لوکس با ارز دولتي و فروخته شدن آن به سه برابر قيمت گفت: مردم به شدت در اين زمينه حساس شده‌اند از اين رو نمايندگان مجلس سعي دارند از حواشي موجود اين قضيه بکاهند از طرفي در اين ميان افراد سودجود قصد دارند جو را متشنج کرده و مردم را از اين هم حساس‌تر کنند.

دبير دوم کميسيون اقتصادي در پايان خاطرنشان کرد: اين مسئله ممکن است به توليدات داخلي هم آسيب بزند،‌ در حالت عادي هم وارد کردن خوردوي هاي لوکس و گرانقيمت بي‌مورد است و افراد قصد سودجويي از اين تجارت را دارند،‌ به نظر من دستگاه‌هاي نظارتي دولتي بسيار در اين زمينه مقصر هستند و با کم‌کاري خود به اين بي‌قانوني‌ها دامن مي‌زنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نکو ، اقتصادی ، مجلس ، دولت ، نظارت ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.