بزرگراه امام علی (ع) درصد قابل توجهی از بافت فرسوده شهرداری منطقه 7 را در بر گرفت و باعث شد به استانداردهای مدیریت شهری نزدیک شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 7 ،شهردار منطقه 7 گفت: بزرگراه امام علی با توجه به فعالیت های شبانه روزی و پیشرفت بسیار مطلوبی تا کنون در سطح منطقه داشته است بافت فرسوده منطقه 7 را به طور چشمگیر و قابل ملاحظه ای در بر گرفته است.
رمضان میر عباسی افزود: یکی از ویژگی های پروژه امیرالمومنین (ع) که از چندین مناطق شهرداری عبور کرده از بین بردن بافت های فرسوده که از دغدغه های مدیریت شهری محسوب می شود است.
وی اظهار داشت: در منطقه 7 بسیاری از بافت های فرسوده که در محدوده محله نظام آباد قرار داشت با وجود اتوبان امام علی از بین رفت و خوشبختانه دغدغه ما در واقع مجموعه شهرداری تهران است تا حدی مطلوب در این زمینه کاهش یافته است.
در پایان رمضان میرعباسی خاطر نشان کرد: 8 پروژه فرهنگسرای اندیشه، سرای محله دبستان پروژه معرفت، احداث مجموعه شهربانو، ساختمان اداری ناحیه 3، سرای محله گرگان، مسجد اعظم، مجتمع فرهنگی ورزشی آفتاب در 6 ماهه نخست سال کلید خورده است./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.