سرمربی تیم فوتبال ملوان روش کی روش سرمربی تیم ملی در تعطیل کردن مداوم مسابقات لیگ برتر را مانند مربیان سابق تیم ملی دانست.

محمد احمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: مربیان سابق تیم ملی چه خارجی و داخلی برای حضور در مسابقات آسیایی و یا مقدماتی جام جهانی لیگ را ده یا پانزده روز تعطیل می کردند و فرقی بین کی روش و مربیان سابق تیم ملی نیست.
وی ادامه داد: هر مربی که سکان هدایت تیم ملی را برعهده می گیرد اردوهای کوتاه مدت را قبول ندارد و مانند سایر تیم های ملی دنیا نمی تواند علاوه بر برگزاری مسابقات لیگ، بازی های تیم ملی را دنبال نماید.
 احمدزاده تصریح کرد: باید بپذیریم که صعود به جام جهانی خیلی از مشکلات ما را حل می کند و باید در خصوص برگزاری منظم لیگ برتر و انجام مسابقات ملی برنامه ریزی دقیقی کرد و مانند سایر تیم های آسیایی مثل ژاپن، کره به انجام منظم مسابقات لیگ برتر اهمیت داد زیرا از دل لیگ منظم تیم ملی قوی بیرون می آید.
وی افزود: باید منافع تیم ملی و فوتبال را در نظر گرفت و سپس تصمیم های مقتضی با شرایط داخلی و بین المللی فوتبال را اتخاذ کرد ولی در حال حاضر باید اولویت اصلی فوتبال ما صعود به جام جهانی در کنار برگزاری لیگ منظم باشد زیرا در کنار مسابقات مقدماتی جام جهانی ما مسابقات جام باشگاه های آسیا و مقدماتی جام ملت های آسیا و.... را در پیش رو داریم./ق
برچسب ها: سرمربی ، کی روش ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار