كاخ سلطنتي بلژيك نيز در اقدامي استثنايي از ناشر كتاب که نام آن «سوال هاي سلطنتي» گذاشته شده، شكايت كرده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، خانواده سلطنتي در كشور بلژیک یکی از خاندان های پرخرج هستند و با توجه به اینکه 6/5 ميليون نفر از جمعيت این کشور به زبان هلندي سخن مي گويند و 4/5 ميليون نفر آنها به زبان فرانسه، خانواده سلطنتی اینگونه ادعا می کنند که وجود آنها يكي از عوامل مهم متحد نگاه داشتن مردم این کشور است.

پرنس فيليپ شاهزاده 52 ساله بلژیکی یکی از مشهورترین افراد این خاندان است که به علت اقدامات خود، لیاقتش براي جانشيني پدر 78 ساله اش خود همواره مورد ترديد بوده است.



حال کتابی در اروپا منتشر شده که شخصيت فيليپ، وليعهد بلژيك در آن به گونه اي توصيف شده است كه لياقت كافي براي سلطنت بر اين كشور را ندارد. كاخ سلطنتي بلژيك نيز در اقدامي استثنايي از ناشر كتاب که نام آن «سوال هاي سلطنتي» گذاشته شده، شكايت كرده است.

در اين كتاب مسائلي درمورد شخصيت و ازدواج وليعهد مطرح شده است و نشان می دهد که ازدواج او اجباری بوده است و همین موضوع بازتاب بدی در فضای عمومی این ککشور داشته است و نشان داده که ولیعهد، حتی اجازه زن گرفتن نداشته است.



اگرچه خانواده سلطنتي هيچ واكنشي به اين اتهامات نشان نداد اما شخص وليعهد هفته گذشته در اقدامي بي سابقه به تكذيب آنها پرداخت اما بر اساس نظرسنجی ها نتوانسته افکار عمومی را برای اقدامات گذشته خود قانع کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار