اولین بازی مهرام در سوپر لیگ بسکتبال با یک شگفتی همراه بودتیم قهرمان فصل قبل در حالی استقلال قشم را شکست داد که بر روی نیمکت خود سرمربی نداشت.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ شایعات چند روز اخیر در مورد به توافق نرسیدن مصطفی هاشمی سرمربی مهرام با این تیم برای فصل جدید به واقعیت پیوست و مهرام لیگ را بدون سرمربی آغاز کرد.
 شنیده می شود هاشمی از نظر مالی با باشگاه مهرام به توافق نرسیده و به این ترتیب مهران آتشی در غیاب سرمربی به هدایت تیم اول پایتخت پرداخت.
اتفاقا اولین تجربه این مربی جوان به همراهی علی آرزومندی با پیروزی 95  بر 84 همراه بود.

**چهره متفاوت مهرام در فصل جدید

 مهرام با ترکیب مهدی کامرانی، فرید اصلانی، صمد نیکخواه بهرامی، فرید زرقی و هومن رضایی چهره ای متفاوت نسبت به فصل قبل داشت و تیم تازه وارد قشم با بازی مجید قاسم زاده، مهراد آتشی ، رضا لطفی، خسرو اسماعیل پور و سرگو آتواشویلی شروع محکمی برابر تیم قهرمان فصل قبل داشت.

 قشمی ها با همراه آوردن حدود ده هوادار که با طبل به تشویق تیم مورد علاقه خود می پرداختند در سالن آزادی غریبه نبودند و حتی در برخی دقایق از میزبان پیش می افتادند.مهرامی ها در یک و نیم دقیقه به پایان کوارتر اول با پرتاب سه امتیازی صمد بازی را در دست گرفته و با چند حمله دیگر این کوارتر با نتیجه 25 بر 20 به سود مهرام تمام شد.


 **اختلافی برای تمام بازی مهرام

 در کوارتر دوم اختلافی ده امتیازی با حریف خود پیدا کرد و این اختلاف تا پایان بازی نیز کم و بیش باقی ماند.  بعد از نیمه اول صمد و مهدی کامرانی در غیاب یار سوم تیم حامد آفاق، تیم را در زمین می گرداندند و صمد نیکخواه بهرامی در پایان بازی با 34 امتیاز،هشت ریباند و پنج پاس منجر به گل ستاره میدان بود و کامرانی نیز با  21 امتیاز، هشت ریباند و چهار پاس منجر به گل دست کمی از صمد نداشت.

 قشم در انتهای کوارتر سوم هم تلاش زیادی برای نزدیک کردن نتیجه کرد و مهرام برای از دست نرفتن امتیاز کوارتر پایانی را هم توفانی شروع کرد تا برتری خود را در بازی حفظ کند.

** چهار بازیکن پنج خطایی، یک سرشکسته


مجید قاسم زاده، رضا هنگام پور، فرد زرقی و هومن رضایی قربانیان بازی پرخطای مهرام و قشم بودند و مهدی کامرانی نیز در دقایق پایانی بازی در برخورد با عباس محبت از ناحیه سر دچار اسیب شد. رضا لطفی با 33 امتیاز و 12 ریباند ستاره قشم در این دیدار بود. مهرام در نهایت با حفظ اختلاف ده امتیازی 95 بر 84 برنده از زمین خارج شد.

بازی آخر هفته نیز در حال حاضر میان تیمهای دانشگاه آزاد و نفت سپاهان در حال برگزاری است. آتشی: از هاشمی اجازه گرفتم مهران آتشی مربی جوان مهرام که هدایت تیم را در غیاب مصطفی هاشمی برعهده داشت در پایان بازی تاکید کرد که نشستن وی بر روی نیمکت بی احترامی به هاشمی نیست و پیش از مسابقه از هاشمی برای نشستن بر روی نیمکت اجازه گرفته است./با
برچسب ها: بسکتبال ، ایران ، قشم ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار