اين روزها شهروندان استفاده كننده از خط اتوبوس آزادي _ اسلام شهر گلايه هاي زيادي در خصوص خارج از پایانه بودن اين خط دارند،که مدیر عامل اتوبوسرانی اعلام کرد: پایانه آزادی جایی برای اين خط ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به سراغ ایستگاه اسلامشهر داخل پایانه آزادی گشتیم اما پیدا نکردیم از رانندگان خط های باغستان و حصارک کرج سوال کردیم و گفتند ایستگاه های اتوبوس اسلامشهر آن سوی میدان آزادی است، به آن سوی میدان رفتیم و شهروندانی را مشاهده کردیم که با سختی و مشقت فراوان از سوی شمال غربی میدان آزادی به سمت جنوب غربی میدان می آیند.
جمعی از شهروندان گله مند بودن از پیاده روی های اجباری 15 تا 20 دقیقه ای که می خواهند به ایستگاه اسلامشهر برسند تا سوار اتوبوس شوند.
به دنبال این مشکل به سراغ پیمان سنندجی، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی رفتیم و در خصوص مشکل شهروندان این محدوده این طور پاسخ شنیدیم، با توجه به اینکه پایانه آزادی ظرفیت محدودی برای پذیرش اتوبوس دارد و بالطبع ایستگاه های قدیمی اولویت بیشتری برای اقامت در پایانه را دارند امکان انتقال ایستگاه اسلامشهر به داخل پایانه وجود ندارد و حل این مشکل امکان پذیر نیست. /ف

برچسب ها: پایانه ، آزادی ، اسلامشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Nil
۰۰:۴۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
ریدم تو مدیریتشون
آخرین اخبار