شهروندانی که به شهرستان اسلامشهر سفر می کنند همواره با مشکلاتی مواجهند. یکی از آنها دور افتادن ایستگاه خط آزادی اسلامشهر از پایانه آزادی و قرار گرفتن آن در یک مکان دور افتاده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دور افتادن یک ایستگاه اتوبوس از پایانه آزادی باعث شده تا شهروندانی که به شهرستان اسلامشهر سفر می کنند با مشکلات عدیده ای در زمینه تردد مواجه باشند.
جوان 25 ساله ای که با زحمت و مشقت فراوان بار سنگینی را با خود حمل می کرد در خصوص دور افتادن ایستگاه اتوبوس خط آزادی اسلامشهر گفت: باید مسیر طولانی از پایانه آزادی تا ابتدای محمد علی جناح را پیاده طی کنیم تا به ایستگاه اتوبوس برسیم و همین موضوع باعث می شود هم وقتمان گرفته شود و هم سرگردانی برای یافتن ایستگاه را تجربه کنیم.
دیگر شهروند اسلامشهری که کودک 2 ساله ای را در آغوش داشت نیز گفت: باید کودک خود را در آغوش بگیرم و از میان خودروهایی که با سرعت زیاد حرکت می کنند عبور کنیم تا به اول خط  برسیم و به سمت اسلامشهر حرکت کنیم.
مرد میانسالی نیز هم که با مشقت از وسط خیابان عبور کرد نیز در خصوص دور بودن ایستگاه از پایانه گفت: اگر ایستگاه خط آزادی اسلامشهر در داخل پایانه قرار داشته باشد به مابقی خطوطی هم که نیازمند تردد هستیم دسترسی راحت تر است.
زن جوانی هم که منتظر آمدن اتوبوس سوار شدن به آن بود در خصوص دور بودن ایستگاه از پایانه اصلی آزادی گفت: باید از داخل پایانه سوار اتوبوس شویم تا به ابتدای محمد علی جناح برسیم که ایستگاه اول حرکت اتوبوس های اسلامشهر است و مجددا برای سوار شدن به اتوبوس و رفتن به شهرستان اسلامشهر اقدام کنیم.
سخنان شهروندان در خصوص انتقال ایستگاه خط اتوبوس آزادی اسلامشهر به جا بود باید دید دلیل دور افتادن ایستگاه از پایانه چیست؟/ز
گزارش از سمیه زرچینی
برچسب ها: سفر ، جناح ، اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار