از كتاب " روز خدا " نوشته دكتر سید محمد هاشم پوریزدان پرست ، روز چهارشنبه 17 آبان ماه توسط حوزه هنری فارس رونمایی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری؛ در كتاب "روز خدا " خاطرات و مشاهدات نویسنده درماه اول تسخیر لانه جاسوسی آمریكا بصورت روز شمار به رشته تحریر درآمده و همچنین تلاش شده تا موضع گیری های امام(ره) ، حمایت های مردمی و عكس العمل دشمنان در رابطه با این واقعه مطرح شود.
بنابراين گزارش؛ كتاب " روز خدا " به سفارش دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری فارس تدوین گردید و انتشارات سوره مهر ( وابسته به حوزه هنری ) آن را به چاپ رسانده است .
لازم به ذكر است؛ دكتر سید محمد هاشم پور یزدان پرست سال 34 در شیراز متولد شد. وی لیسانس رشته اقتصاد ازدانشگاه شهید بهشتی، فوق لیسانس  این رشته ازدانشگاه تربیت مدرس و دكترای اقتصاد از دانشگاه علامه را دارد. وی هم اكنون استاد دانشگاه شیراز در رشته اقتصاد است وعلاوه بر آن به تدریس دروس انقلاب هم می پردازد.
همچنين؛ كتاب های سه جلدی "دوران انقلاب"، "خاطرات پور یزدان پرست"، "خاطرات جنگ تا حصر آبادان" ، "روز خدا" ، "تسخیر لانه جاسوسی" از دیگر آثار چاپ شده یزدان پرست است.
گفتني است؛ كتاب "روز خدا " با حضور حسین نصراله زنجانی كه تدوین و ویرایش این كتاب را برعهده داشته و تعدادی دیگر از مسولان كشوری و استانی در ساعت 15:30 در تالار فجر اداره تامین اجتماعی شعبه یك واقع در خیابان قصردشت – روبروی خیابان فلسطین برگزار می شود./ص
برچسب ها: ادبیات ، کتاب ، روزخدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار