مدافع تيم ملي فوتبال گفت: بايد تلاش بيش از حدي براي پيروز ازبکستان انجام بدهيم و در خواب برد کره جنوبي نمانيم.

خسرو حيدري مدافع تيم ملي فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: از چند روز گذشته تمرينات خوبي را براي بازي با ازبکستان شروع کرده ايم که شرايط ايده آلي از سوي تيم ملي حکم فرماست و براي هر چه بهتر آماده شدن نفرات يک بازي تدارکاتي با تيم ملي تاجيکستان خواهيم داشت که اميدواريم با برگزاري اين ديدار به آمادگي مطلوب براي بازي با ازبکستان برسيم.

وي ادامه داد: نبايد در خواب برد کره جنوبي بمانيم و با سعي و تلاش بيشتر خود را براي ديدار سخت ازبکستان آماده کنيم چون ازبکستان حريف سخت تري نسبت به کره جنوبي خواهد بود.

حيدري در مورد ديدار تدارکاتي تاجيکستان اضافه کرد: برگزاري ديدار تدارکاتي تاجيکستان صلاحديد کادر فني بود که کي روش و ساير مربيان نظر دادند که تاجيکستان مي تواند حريف خوبي براي آماده شدن براي بازي سخت با ازبکستان باشد.

وي در مورد حمايت هواداران از بازي ازبکستان گفت: اتحاد مردم و رسانه ها براي حمايت تيم ملي در بازي با کره جنوبي بسيار تعيين کننده بود که اين مسئله اتحاد و همدلي باعث شکست کره جنوبي شد و اميدوارم هواداران دوباره ورزشگاه آزادي را براي بازي با ازبکستان پر کنند تا دوباره يک حريف سخت را در راه صعود به جام جهاني شکست دهيم.

حيدري خاطر نشان کرد: تمرينات هم اکنون بدون لژيونرها ادامه دارد ولي با اضافه شدن اشکان دژاگه و قوچان نژاد تمرينات به بهترين شکل برگزار شد و با حضور آنها ترکيب تيم ملي هماهنگي خاصي خواهند داشت.

وي ادامه داد: اميدوارم با شرايط خوبي در تيم ملي وجود دارد بازيکنان با يک بازي خوب تدارکاتي آماده و پر قدرت در مقابل ازبکستان شوند و با 13امتياز در صدر جدول گروهمان قرار بگيريم.

حيدري در مورد برگزاري جام حذفي گفت: برگزاري جام حذفي به ضرر ملي پوشان خواهد بود چون ملي پوشان به غير از بازي هاي ملي ، درگير مسابقات مختلف ليگ و جام حذفي مي شوند و اين مسئله باعث خستگي بازيکنان مي شود.

وي در ادامه تصميم گيري در مورد برگزاري مسابقات جام حذفي بر عهده مسئولان فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ برتر فوتبال است که اين عزيزان بايد در مورد جام حذفي پاسخ گو باشند./آق
برچسب ها: حیدری ، کره ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار