اخبار امروز باشگاه استقلال و نقل و انتقالات اين تيم به اضافه چند خبر کوتاه را در متن خبر بخوانيد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، قلعه نویی بارها به ترميم نقاط ضعف استقلال اشاره كرده است و مدعي است كه اگر آبي‌ها در اين خصوص اقدامات لازم را انجام ندهند، اين تيم به اهدافش نمي‌رسد، اما در اين خصوص سرمربي تيم استقلال فهرستي را تهيه كرده است تا مسئولين درصدد جذب بازيكنان مورد نظر وي برآيند.

لازم به ذکر است، 5 بازيكن در فهرست اين مربي حضور دارند، و قرار است كه توسط مسئولان در باشگاه مورد بررسي قرار بگيرند تا مشخص شود كه در نهايت چند بازيكن از اين نفرات جذب تيم مي‌شوند.

گفتني است، سرمربي تيم استقلال علاوه بر نام دو مهاچم يك هافبك پچ را در اين فهرست قرار داد.

* تماس استقلالي‌ها با وحيد طالبلو

 وحيد طالبلو با پيشنهاد سپاهان و پرسپوليس روبرو شده است و حتي اعلام شده با توجه به شرايط دروازه‌بانهاي تيم پرسپوليس بي تمايل نيست كه در نيم فصل دوم از دروازه قرمزها حفاظت كند اما در اين رابطه چند استقلالي با وي تماس گرفتند و خواستار اين شدند كه اين دروازه بان روي پيشنهاد سپاهان فكر كند و در اين خصوص تصميم گيري كند زيرا با توجه به حضور وي در تيم استقلال و سابقه حضورش دراين تيم صلاح است كه وي روي پيشنهاد سپاهان فكر كند و اين تيم را براي بازي كردن برگزيند و قيد پرسپوليس را بزند.

* بررسي سرپرست استقلال/ فقط خط دفاعي نمره قبولي گرفت

پس ازبررسي‌هاي انجام شده در هفته‌هاي گذشته از ليگ مشخص شد استقلال در خط دفاعي موفق‌تر از ديگر تيم‌ها ظاهر شده است و اعضاي اين تيم درخط دفاعي نمره قبولي دريافت كردند.
اين در حالي است كه پيش از اين تصور مي‌شد، هافبك و مهاجمان تيم استقلال از شرايط به مراتب بهتر از مدافعان برخوردار شوند اما اين اتفاق رخ نداد و دروازه بان و مدافعان استقلال جز موفق‌هاي اين تيم لقب گرفتند كه نمره بالايي را دريافت كردند و مربيان از آنها رضايت دارند.

* ساموئل تمايلي براي رفتن به پرسپوليس ندارد/ مشكل دندان براي هافبك آبي‌ها

ساموئل، بازيكن مورد نظر امير قلعه نوعي است و سرمربي آبي‌ها كه موافقت خود را براي قرمز پوش شدن وي اعلام كرده بود در حال حاضر به هيچ وجه حاضر به از دست دادن چنين مهره‌اي در تركيب تيمش نيست اين بازيكن نيز اعلام كرده تمايلي براي ترك استقلال ندارد زيرا به محيط اين تيم عادت كرده است و قصد دارد درجمع آبي‌ها بماند.
گفتني است، وي به تازگي با مشكل درد دندان روبرو شده است و به همين دليل در تمرينات حضوري فعال ندارد اما پس از رفع اين مشكل ساموئل براي ديدار با سپاهان آماده مي‌شود زيرا قرار نيست جز جدا شده‌ها باشد.

* اعتراض رسمي استقلال به سپاهاني‌ها/ مي‌خواهند قبل از بازي ما را به حاشيه ببرند

اعضاي تيم سپاهان با استقلالي‌ها رابطه حسنه و خوبي ندارند تا در آستانه بازي اين دو تيم شرايط براي اعضاي دو تيم متفاوت پيش برود، اما آبي‌ها به نشان اعتراض، مدعي شدند سپاهان قصد حاشيه‌سازي دارد.
بحث جذب عماد رضا از يك طرف و شرايط مذاكره با زنيدپور و همچنين كري‌هاي پيش از بازي اين دوتيم باعث شده است كه مسئولان در هر دوطرف عليه هم موضع گيري كنند اما استقلالي‌ها معتقدند عدم همكاري سپاهان با آبي‌ها مختص شرايط بازي دو تيم نيست واين موضوع نشان از آن دارد كه آنها راضي نيستند عماد رضا كه با آنها به مشكل برخورده است راهي تيم استقلال شود و به اين دليل قصد ندارند رضايتش را صادر كنند.
گفتني است آبي‌ها با ارائه نامه‌اي مدعي شدند كه آنها تنها قصد دارند تيم را به حاشيه ببرند و به نفع خود از اين حواشي استفاده كنند
.
* آناليزورهاي استقلال گزارش دادند/ ضعف سپاهان در خط دفاعي 2 بازي 7 گل خورده

اعضاي تيم استقلال براي ديدار با سپاهان آماده مي‌شوند و اين در حالي است كه مربيان به همراه گروه آناليز شرايط تيم حريف را مورد بررسي قرار دادند و گزارش از وضعيت سپاهان ارائه شده است.
 در اين گزارش پست‌هاي مختلف بازيكنان در سپاهان مورد بررسي قرار گرفت و در نهايت عنوان شد كه شرايط خط دفاعي اين تيم ايده‌آل نيست و اعضاي اين تيم در خط دفاعي و سيستم دفاعي نتوانستند، آن طور كه بايد در ليگ موفق ظاهر شوند.
شايان ذكر است آناليزورها استقلال اعلام كردند كه اين تيم مي‌تواند در خط حمله به اين تيم ضربه وارد كند، زيرا آمار نشان مي‌دهد كه خط دفاعي سپاهان وضعيت ايده‌آل ندارد و آنها در دو بازي 7 گل دريافت كردند و اين نشان مي‌دهد كه بسيار ضربه پذير هستند.

* تماس آبي‌ها با عماد رضا/ وارد تهران شدي، لزومي به خروج نيست

عمادرضا مهاجم عراقي كه قرار است از نيم فصل دوم آبي‌ها را همراهي كند، با شرايط خاصي از سوي تيم سابق خود روبرو شده است، اما آبي‌ها اعلام كردند سپاهاني‌ها هر چقدر سعي كنند به نتيجه نمي‌رسند.
 عمادرضا قرار است به تهران بيايد اما ترسي از ممنوع الخروج بودن وي را دچار مشكل كرده است، اما آبي‌ها با اين بازيكن تماس گرفتند و به وي اعلام كردند كه نگران اتفاقات احتمالي نباشند زيرا قرار است شرايط توسط آبي‌ها مورد بررسي قرار بگيرد و اين بازيكن با شرايط ايده‌آل كار خود را در اين تيم آغاز كند.
گفتني است، آبي‌ها اعلام كردند در صورتي كه سپاهاني‌ها اجازه خروج عمادرضا را از تهران صادر نكنند اين بازيكن در تهران مي‌ماند و تمريناتش را آغاز مي‌كند تا زماني كه شرايط براي حضور خانواده‌اش مهيا شود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار