مراسم اهدا ششمین جام مسابقات سوپرلیگ بوکس پس از گذشت 2ماه از این رقابتها صبح امروز دوشنبه در غیاب مشت زنان مربیان سکو نشین برگزار شد که جای آن کاپ قهرمانی به سرمایه گذاران اهدا شد.

در همین راستا منوچهر مقصودی نایب رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: برنامه اهدای کاپ قهرمانی لیگ برتر بوکس برای تقدیر از مدیر عاملان و سرمایه گذاران باشگاه های بوکس برگزار شده بود و این برنامه ربطی به مربیان و بوکسورها نداشت.

وی افزود: تغدیر از قهرمانان و مربیان لیگ بوکس باید از سوی خود باشگاه ها ثورت گیرد و ما وظیفه ای در این مورد نداریم.

مقصودی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته پیش از این قرار بود که کاپ قهرمانی در مجمع هیئت رئیسه بوکس اهدا گردد اما به خاطر احترام به مدیر عاملان باشگاه ها تصمیم گرفتیم که در یک ضیافت خودمانی مراسم اهدای کاپ را برگزار کردیم.

در خصوص برگزاری لیگ امسال اظهار داشت: براساس صحبت های انجام شده با مسئولان هیئت های استانی قرار شده که تیم های شرکت کننده بیشتری سوپر لیگ امسال حضور یابند تا بتوانیم لیگی پربار تر از سال قبل داشته باشیم.

وی همچنین در خصوص حضور ملی پوشان المپیکی کشورمان در اردوی تیم ملی اظهار داشت: حضور 4ملی پوش المپیکی کشورمان برای شرکت در اردوی تیم ملی بلامانع است و می توانند در کنار دیگر ملی پوشان به تمرینات خود بپردازند./ری

برچسب ها: کاپ ، قهرمانی ، مشت زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار