اردوی تیم ملی بزرگسالان بوکس کشورمان از هفته آینده با حضور 20 مشت زن در مجموعه ورزشی انقلاب در حالی آغاز خواهد شد که هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نشده است.

منوچهر مقصودی نائب رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و انتخاب ملی پوشان تیم بزرگسالان از هفته آینده شنبه 6 آبان ماه مشت زنان کشورمان زیر نظر مربیان ایرانی اولین اردوی تمرینی خود را در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهند کرد.

وی در خصوص سرمربی تیم بزرگسالان اظهار داشت: همانطور که گفته بودیم برای سکان هدايت تیم بزرگسالان از سرمربی اوکراینی بهره بگیریم که به شدت به دنبال محقق شدن این امر هستیم چندین مربی خارجی شش دانگ را برای این پست انتخاب کردیم که مکاتباتی را با آنان انجام داده ایم که هنوز جوابی از آنها دریافت نکرده ایم.

مقصودی در ادامه بیان داشت: به همین منظور در نظر گرفتيم تا زمان انتخاب سرمربی خارجی از مربیان ایرانی برای هدایت مشت زنانمان استفاده کنیم که هنوز نام مربیان نیز مشخص نشده و در همان روز اول اردو اعلام خواهد شد.

مقصودی در خصوص تیم ملی جوانان بیان داشت: متأسفانه به دلیل مشکلات خروجی و گذرنامه نتوانستیم در اردوی مشترک با اوکراینی ها حضور یابیم و با توجه به اینکه هنوز تیمی از کشور مطرح برای اردوی مشترک با ایران پیدا نکردیم ملی پوشان جوان کشورمان بدون دیدار تدارکاتی باید از مسابقات جهانی بوکس که اوایل آذرماه برگزار می گردد حاضر شوند.

وی افزود: حضور در مسابقات جهانی بوکس تنها محکی برای ملی پوشان جوان کشورمان خواهد بود و به طور حتم نمی توان از آنان انتظار مدالی را داشت معتقدم بهتر است برای حضور در این رقابت ها ما تیم را کامل اعزام نکنیم و با 5 بوکسور در این مسابقات حاضر شویم.

گفتنی است جعفر ناصری وحید خدری در وزن 49 کیلوگرم، ایمان صلیبی، مسعود عبدالکریمی در وزن 52 کیلوگرم رضا کرزه، روح الله اوجاق لو در وزن 56 کیلوگرم علی رضایی، جواد کاکایی در وزن 60 کیلوگرم، فروتن گل آرا، مهدی شفیعی رعیت در وزن 64 کیلوگرم، علی احمدی پور، سید سعید حسینی در وزن 69 کیلوگرم، سجاد محرابی، حسام جوادی در وزن 75 کیلوگرم، سعید محمودی، محمدرضا کچویی، در وزن 81 کیلوگرم، رضا مراد خاني و سالار غلامی در وزن 91 کیلوگرم، و سهیل عتیقه زاده و علی رحیمی در وزن 91+ کیلوگرم نفراتی هستند که از بین 195 بوکسور در مسابقات قهرمانی کشوری بزرگسالان به اردوی تیم ملی دعوت شدند./آق
برچسب ها: بوکس ، اردو ، سرمربی خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار