سرمربي شياطين سرخ در ارتباط با ناكامي هاي اخير شاگردانش در گل كردن پنالتي ها با تمسخر پيشنهاد داد كه دفعه بعد خودش پشت توپ بيايستد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه خبري رويترز؛ از ابتداي فصل جديد تاكنون، شياطين سرخ تا به حال چهار ضربه پنالتي را از دست داده و به گل تبديل نكرده اند و آخرين بار آن، پنالتي بود كه وين روني در پيروزي 2 بر 1 تيمش مقابل آرسنال در روز شنبه از دست داده بود.

فرگوسن كه به نظر مي رسد صبر خود را در اين ارتباط از دست داده است، با تمسخر به شاگردانش پيشنهاد داده كه دفعه بعدي خودش پشت توپ قرار بگيرد و به آنها نشان دهد كه چگونه پنالتي را تبديل به گل كنند.

البته گل هاي فان پرسي و پاتريس اورا در ديدار گذشته يونايتدي ها برد را براي آنها قطعي كرد و سه امتياز حاصل از آن براي اولين بار در اين فصل، سرخ پوشان را به سوي صعود جدول ليگ برتر سوق داد، اما اين موضوع نتوانسته اعصاب آشفته فرگوسن از پنالتي هاي از دست رفته را آرامش ببخشد.

فرگوسن در اين ارتباط، گفت: دفعه بعدي خودم پشت توپ مي ايستم و خواهيد ديد كه چگونه تيم ما پنالتي را تبديل به گل خواهد كرد.

فان پرسي، خاوير هرناندز و ناني سه بازيكن ديگري هستند كه همانند روني در اين فصل ضربات پنالتي را از دست داده اند، اما روني در اين ارتباط گفت: اين گونه حوادث رخ مي دهد و مهم نتيجه نهايي است كه براي ما با پيروزي همراه بوده است.

من به طور قطع از اينكه نتوانستم گلزني كنم، ناراحت و نااميد شده ام، اما مشكلي نيست؛ چرا كه اين موضوع مي گذرد و مهم برد بود كه ما بدست آورديم./آق

برچسب ها: پنالتی ، فرگوسن ، شاگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار