مدیرکل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری نخستین همایش جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ مجتبی اکبری، مدیرکل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی طی سخنانی در اجلاس بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی به حرکت‌های دانشجویی از سال 75 تاکنون اشاره کرد و گفت: افرادی که در دبیرخانه تشکل‌های سیاسی و اسلامی فعاليت می‌کنند بعد از فارغ التحصیل شدن نيز عضو تشکل‌های سیاسی و اسلامی می‌مانند.

وی با بيان اينکه دبیرخانه تشکل های اسلامی و سیاسی آمادگی تولید اندیشه و چاپ کتاب با محوریت داستانی، تاریخی، فرهنگی و سیاسی را دارد، گفت: بانوان با طرح موضوعات مورد نظرشان در یک فضای علمی- اسلامی می‌توانند در بررسی و حل مشکلات تاثیرگذار باشند.

اکبری با بيان اينکه ریاست دانشگاه آزاد همواره بر پیگیری مطالبات بانوان دانشگاه آزاد تاکید دارد، تصريح کرد: به همين دليل با برگزاري این همایش برآن شديم تا مسائل بانوان را از زبان خودشان بشنویم.

وی از تشکیل دبیرخانه دائمی اجلاس سراسری بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد خبر داد و افزود: این دبیرخانه قرار است مجموعه‌ای از مشکلات دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد را جمع‌آوری کرده و با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های جدید به حل این مشکلات و مسائل بپردازد.

وی با بيان اينکه هر ساله در چهاردهم آبان اجلاس سراسری بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد مقدس برگزار مي‌شود، اضافه کرد: تمام بانوان فرهيخته دانشگاه در این دبیرخانه تخصصی حضور خواهند داشت و این دبیرخانه دارای سایت و نشریه تخصصی در حوزه بانوان خواهد بود.

اکبری در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: دغدغه ما اسلامی کردن دانشگاه آزاد است به طوری که نشاط و پویایی اسلامی دانشجویان را به همراه داشته باشد. زمانی که چنین فضایی در دانشگاه فراهم شود بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

وی در پایان از برگزاری نخستین همایش جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد در مشهد مقدس خبر داد و گفت: این همایش از 23 تا 26 آبان ماه جاری با حضور یک هزار دانشجو در مشهد مقدس برگزار می شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار