معاون دانشجویی، فرهنگی گفت: کیفیت المپیاد ورزشی دانشجویان پزشکی امسال ارتقای چشمگیری یافته است.

دکتر محمد حسین آیتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: المپیاد ورزشی امسال دانشجویان پزشکی در شرایط خاص برگزار شد و از تبریز به تهران منتقل شد چون زلزله تبریز مانع از برگزاری این جشنواره در آن شهر بود.

وی افزود: با همکاری دانشگاه تهران و حمایت رییس این دانشگاه و حمایت جدی وزیر بهداشت این جشنواره امسال در  سه مرحله در تهران در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: دو مرحله اول هر کدام با حضور 900 دانشجو تمام شد و هم اکنون دور سوم جشنواره امروز و فردا برگزار شده و تمام می شود.

وی افزود: امروز فینال مسابقات والیبال و شطرنج و فردا فینال مسابقات بسکتبال و اهدای مدال ها را خواهیم داشت.

معاون دانشجویی، فرهنگی گفت: کیفیت مسابقات نیز بسیار بالا بود و در تهران توانستیم از حضور داوران بین المللی استفاده کنیم. آمار و ارقام نیز نشان می دهد رشد خوبی در ورزش دانشجویان داشته ایم به طوری که رکوردهایی که دانشجویان پزشکی به ثثبت رساندند بسیار بهتر و قوی تر از سال های قبل بوده است.

دکتر آیتی تاکید کرد: ما طبق تاکیدات مقام معظم رهبری امر به ورزش را امر به معروف می دانیم و آن را یک کار فرهنگی بزرگ قلمداد می کنیم، تقاضای ما از دانشگاه ها نیز ایسنت که شرایط را برای گسترش فعالیت های فرهنگی و گسترش این فعالیت ها بیشتر فراهم کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار