Xperia Miro عضو جدید خانواده سونی است که از نظر طراحی شباهت زیادی به سایر گوشی های ایکسپریا دارد.

در طراحی گوشی از همان سبک همیشگی و متفاوت از دیگر رقبای سونی استفاده شده است و استفاده از رنگ‌هاي متنوع باعث شده تا این گوشی تازگی و شادابی خاصی داشته باشد. صفحه نمایش 5/3 اینچی لمسی این گوشی، میزبان سیستم‌عامل Android 4.0 Ice Cream Sandwich است و از رابط کاربری اختصاصی سونی برای آن استفاده شده است.




سه دکمه اصلی سیستم‌عامل آندروید در پایین گوشی قرار داشته و یک LED کوچک در پایین آن، شما را از وضعیت گوشی (برای مثال پیغام‌هاي جدید) باخبر می‌سازد.




ساختار ساده گوشی با دکمه‌هاي تغییر حجم صدا در گوشه بالا سمت راست و دکمه Lock و روشن و خاموش در بالای گوشی به همراه خروجی هدفون کامل می شود.



مجتمع‌سازی فیس‌بوک در نرم‌افزار گوشی، Like کردن، نوشتن نظرات و به اشتراک‌گذاری را بسیار ساده ساخته و باعث می‌شود تا بسیار بیشتر از قبل به دوستانتان نزدیک شوید. حتی می‌توانید روی آهنگ‌هایی که در حال گوش دادن هستید یا عکس‌های موجود در آلبوم تصاویر نیز نظر داده و آنها را هم با دیگران به اشتراک بگذارید و به موارد مورد علاقه دیگران دسترسی داشته باشید. دسترسی سریع به تاریخ‌های تولد و رخدادهای مهم نیز باعث می‌شوند تا هیچ چیز مهمی را از دست ندهید.



دوربین قرار گرفته در جلوی گوشی امکان برقراری چت ویدئویی را فراهم ساخته و با در اختیار داشتن یک اتصال اینترنتی مناسب، می‌توانید با دوستانتان به صورت تصویری صحبت کنید.



همچنین دوربین پنج مگاپیکسلی گوشی می‌تواند عکس‌هایی با دقت 1944در 2592 پیکسل تهیه کند. دوربین دارای فوکوس خودکار است و یک فلاش LED نیز برایش در نظر گرفته شده است. همچنین این دوربین از قابلیت‌هایی همچون Geo-Tagging، فوکوس لمسی، تشخیص صورت و لبخند و حتی عکاسی سه‌بعدی پانوراما پشتیبانی می‌کند. این امکان وجود دارد تا فیلم‌ها و عکس‌هاي تهیه شده را بتوان از طریق DLNA بر روی صفحه نمایش‌هاي بزرگ و تلویزیون تماشا کرد.

اتصال Wi-Fi 802.11n علاوه بر DLNA ازWi-Fi Direct وWi-Fi Hotspot نیز پشتیبانی کرده و در ضمن اتصال بلوتوث نسخه 1/2 نیز در این گوشی پشتیبانی شده است.
گوشی XperiaMiro در زمان عدم دسترسی به شبکه نیز می‌تواند شما را سرگرم کند. پردازنده 800 مگاهرتزی در کنار 512 مگابایت حافظه RAM می‌تواند انواع مختلفی از بازی‌ها را به سادگی اجرا کند. همچنین بیش از دو گیگابایت فضا برای ذخیره‌سازی اطلاعات در گوشی در نظر گرفته شده و می‌توان این فضا را با استفاده از کارت حافظه microSD (با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت) افزایش داد.
در بخش موسیقی نیز همچون دیگر گوشی‌هاي سونی امکانات خوبی در نظر گرفته شده است و نرم‌افزار پخش‌کننده موسیقی ساده و کاملی دارد. فناوری فیلتر صدای xLOUD کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد و در بخش TrackID می‌توانید نام موسیقی، تصویر آلبوم و اطلاعات دیگر را به فایل‌هاي موسیقی خود اضافه کنید.  

Sony Xperia Miro Specifications

باطری


نوع

Li - Ion


Capacity

1500 mAh


زمان کارکرد استاندارد

470 hours


زمان کارکرد در هنگام مکالمه

300 mins


بدنه

ابعاد

113x59.4x9.9 mm


وزن

110 g


رنگ بندی

Black,Black / Pink , White & White / Gold


ویژگی های صفحه نمایش

سایز

480x800 pixels


نوع

color : TFT


میزان رنگ

16000000 colors


دوربین


عکس برداری

Yes 5.0 Megapixel


رزولیشن

2592x1944 pixels


قدرت بزرگنمایی

yes


فلش

yes


دوربین دوم

yes


داده ها


GPRS

Yes


EDGE

Yes


3G

Yes


Internet Browsing

Yes , Android webkit browser


چند رسانه ای


Audio Playback

Yes


Video Playback

Yes


Ringtones

64 polyphonic MP3/MIDI/WAV


FM Radio

Yes


3.5mm Headphone Jack

yes


حافظه


حافظه داخلی

2.2


جانبی

Yes microSD/TransFlash


نرم افزار


سیستم عامل

Android 4.0



اگر می خواهید اخبار دریچه را روزانه در ایمیل خود داشته باشید؛ اینجا را کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۴۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۱
حالا قیمتش چقدره؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۹:۲۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۱
ببخشیدا ولی خوب اطلاعات رو نمی گذارید.
آخرین اخبار