بخش زيادي از امور و پروژه ها به شهرداري تحويل داده نشده است، اما شهرداري در اين مدت سه ماهه بيكار ننشسته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ وقتي از پله هاي ساختمان دوطبقه شهرداري پرند بالا مي رويم، ساختماني كه مسكوني است، سادگي خود را نشان مي دهد. شايد كسي باور نكند كه اينجا شهرداري باشد، ولي به نظر مي رسد براي شروع خوب و كافي است.

پرسنل جوان و تازه كار در كنار چند نيروي ماهر و كارآزموده در اين شهرداري، حدود سه ماه است كه مشغول به كار هستند.

ناصر خطيبي مدير روابط عمومي شهرداري پرند، در اين خصوص گفت: در اين مدت شهرداري تمام وقت و انديشه خود را صرف شناسايي و تحقيق در مورد نيازها، خواسته ها و امكانات بالقوه و بالفعل كرده است.

وي افزود: از طرف ديگر، با چيدمان نيروي انساني كاردان و ماهر و تعامل با پيمانكاران و سرمايه گذاران منطقه، تلاش مي نمايد الگوي مناسب خدمت رساني را به شهروندان ارائه كند.

خطيبي ضمن اشاره به وظايف فعلي شهرداري پرند، گفت: هنوز بخش اعظم كارها و پروژه ها به شهرداري تحويل داده نشده است و تنها صدور مجوز ساخت و ساز در فاز صفر تا شش برعهده شهرداري گذاشته شده است و در فازهاي صفر تا دو به زودي بخش هاي خدمات شهري و ديگر املاك و مكان ها نيز تحويل شهرداري خواهد شد.

مدير روابط عمومي شهرداري پرند، با اشاره به احتمال سودجويي افراد فرصت طلب در زمان نقل و انتقال پرونده ها و درخواست ها، به شهرداري گفت: در اين رابطه، به مردم اطمينان مي دهيم كه واحد بازرسي، حراست و ديگر بخش هاي شهرداري، با جديت تمام در حفظ صيانت از حقوق مردم تلاش مي كنند و اجازه نمي دهند كه در شهر پرند اينگونه افراد فعاليت كنند.

وي تاكيد كرد: از شهروندان تقاضا مي كنيم با اطلاع به موقع، خادمان خود را در جريان اموري از اين قبيل قرار دهند.

* شهرداري روي بازوان قدرتمند خيرين

خطيبي با بيان اينكه شهرداري پرند هنوز از جايي بودجه دريافت نكرده است، گفت: شايد باور اين موضوع سخت باشد، ولي واقعيت دارد اما ما با پيگيري هاي موثر و انجام امور قانوني مرحله به مرحله نسبت به انجام امور محوله و وظايف، اقدام مي كنيم.

وي تصريح كرد: شهرداري پرند با كمك مردم و تلاش و پيگيري هاي چند شهروند خير، توانسته است تا امروز فعاليت هاي خود را انجام دهد، اين در حالي است كه اين عزيزان در اين مدت هيچ گونه درخواستي از ما نداشته اند.

* شهروندان لايق بهترين ها هستند

خطيبي با بيان اينكه شهروندان سزاوار بهترين امكانات و خدمات هستند، افزود: ما از مردم تقاضا داريم به خادمان خود اعتماد داشته باشند و با صبر و بردباري مسائل را دنبال كنند و درخواست هاي خود را كتبا به شهرداري ارسال نمايند.

وي در مورد نحوه برقراري ارتباط با شهروندان، تصريح كرد: شهرداري پرند هرماه توسط يك بولتن داخلي در تيراژ وسيع با شهروندان ارتباط برقرار خواهد كرد.

امير نجفي، يكي از خيرين و فعالان اجتماعي، در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: من به عنوان شهروند، آنچه كه در لياقت شهر و شهرداري بود انجام دادم. من به صورت انفرادي كار مي كنم و از كمك هاي مردم استفاده نكردم. شهردار براي يك شهر حكم پدر را دارد كه اگر نباشد، دچار هرج و مرج مي شود.

گفتني است؛ هر شهروند بايد يك شهردار براي خود باشد و خود را از شهر و امور مربوط به آن جدا نكند و اينگونه است كه شهري پويا و بانشاط خواهيم داشت./ز
برچسب ها: پرند ، شهرداری ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار