فرماندار خلخال گفت: با توجه به توانمندی شهرستان خلخال در رشته‌های ورزشی زمستانی به ویژه اسکی، سعی می‌کنیم این شهرستان به ویژه منطقه اندبیل به قطب جشنواره‌های زمستانی کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / هوشنگ محمدی از احداث پیست اسکی چمن و زمستانی در این منطقه خبر داد و افزود: قرار است سیستم بالابر برای حضور ورزشکاران به همت فدراسیون اسکی خریداری و نصب شود.

وی گفت: زیرساخت‌ها در این منطقه برای راه‌اندازی چنین مجموعه زیبا فراهم شده و تفرجگاه اندبیل می‌تواند به مرکز گردشگری جنوب استان اردبیل تبدیل شود.

فرماندار شهرستان خلخال در ادامه از همت و مساعدت مسئولان و سرمایه‌گذران در نصب تله‌کابین در این منطقه خبر داد و افزود: با نظر مساعد جهاد کشاورزی و منابع طبیعی تجهیزات تله‌کابین نصب شده و ما شاهد برگزاری رقابت‌ها و تفریحات زمستانی در این منطقه خواهیم بود.

محمدی گفت: بر اساس وعده‌های داده شده قرار است تا تابستان آینده این کار صورت بگیرد و در کنار آن راه و شهرسازی نیز مصمم شده جاده دسترسی به این پیست ارزشمند را بهسازی و نوسازی کند.

وی با قدردانی از حضور رئیس فدراسیون اسکی کشور در این منطقه افزود: فضایی که در پیست اسکی اندبیل فراهم است در آلوارس سرعین و پیست مشگین‌ نظیر آن را نداریم و بر اساس توافقات به عمل آمده قرار است زیباترین پیست اسکی شمال غرب کشور در اندبیل احداث شود.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به تدوین و تصویب طرح جامع منطقه گردشگری ازناو و احداث هتل در این منطقه، گفت: کارهای زیربنایی در این منطقه آغاز شده و ما تلاش می‌کنیم یک آبشار مصنوعی و همچنین شهر بازی مسقف به همراه تالار و رستوران را در این منطقه راه‌اندازی کنیم./س 

برچسب ها: اردبیل ، اندبیل ، خلخال ، قطب ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.