جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی سراوان در عملیاتی موفقیت آمیز بیش از دو تن تریاك و مرفین را كشف و ضبط كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، سرهنگ ابراهیم قربانزاده افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان تكاوری سراوان در پاكسازی نقاط آلوده منطقه كوه سفید این شهرستان موفق به كشف این محموله مواد مخدر شدند.

وی اظهار داشت: سوداگران مرگ این محموله مواد مخدر را پس از انتقال به كشور در مناطق صعب العبور منطقه كوه سفید شهرستان سراوان دپو كرده بودند تا در فرصت مناسب به شهرهای مركزی منتقل كنند كه با اشرافیت اطلاعاتی نیروی انتظامی در اجرای نیت شوم خود ناكام ماندند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان تكاوری در حین پاكسازی محورهای فرعی منطقه كوه سفید كه احتمال تردد اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر می رفت موفق شدند 197 كیسه تریاك به وزن هزار و 970 كیلو گرم و 113 بسته مرفین به وزن 113 كیلو گرم را كشف و ضبط كنند.

وی افزود: تحقیقات بیشتر در خصوص شناسایی قاچاقچیان ادامه دارد و با سرنخ های بدست آمده بزودی متهمان دستگیر و روانه زندان خواهند شد./س

برچسب ها: کشف ، موادمخدر ، درسراوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.