تعیین قیمت‌های نجومی، بیش از ارزش واقعی از سوی مالکان طی چند ماه اخیر باعث شد تا بسیاری از مستاجران یا خریدارانی که از حاشیه تهران به این محله‌ها نقل مکان کرده بودند دوباره به محل سکونت قبلی خود برگردند.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران ،این روزها بازار مسکن در حوالی میدان خراسان شاهد حداقل معاملات خرید و فروش و همچنین قراردادهای اجاره است، زیرا بنگاهداران این منطقه اظهار می‌کنند در حال حاضر بازار مسکن روزهای خوشی را سپری نمی‌کند، چرا که حجم خریداران و مستاجران به کمترین میزان رسیده است یا به نوعی بازار معاملات مسکن به «زیر خط حداقل متقاضی» برخورد كرده است.

طی دو ماه گذشته که بارها بازار ارز و طلا با نوسان رو‌به‌رو شد هر روز شاهد این موضوع بودیم که مالکان و موجران زیادی به بازار مراجعه می‌کردند یا در تماس تلفنی اظهار می‌کردند که حال که قیمت‌ها با افزایش مواجه شده است آیا امکان دارد آنها هم قیمت فروش یا اجاره واحدشان را افزایش دهند ؟

اکنون کمترین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در انتهای خیابان صفاری حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و بیشترین قیمت هر متر مربع در بلوار قیام نزدیک به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، اما کمتر مالکی راضی می‌شود که واحدش را با چنین قیمت‌هایی به بازار معرفی کند و اکثر فروشنده‌ها قیمت واحدهای فروشی خود را ۴۰ درصد بالاتر از قیمت‌های مذکور تعیین می‌کنند


برچسب ها: قیمت ، مسکن ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار