شبکه تلويزيوني آي تي وي يک ماه پيش از پخش مستندي که در آن اعلام شد جيمي ساويل مجري معروف سابق بي بي سي کودکان را آزار و اذيت مي کرده است ، با ارسال نامه اي به جرج انتويستل مدير عامل بي بي سي قصد خود را از ساخت اين برنامه به وي اطلاع داده بود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه اينديپندنت ؛ افشاي اين خبر موجب مي شود پرسش هايي در اين باره بوجود بيايد که انتويستل در  پارلمان انگليس به نمايندگان درباره آنچه پيش از اين رسوايي مي دانسته است و نيز واکنش خود ، چه پاسخ هايي خواهد داد.

آي تي وي سپتامبر امسال يک ماه پيش از پخش برنامه جنجالي خود که در آن به تفصيل درباره ادعاي آزار و اذيت کودکان توسط ساويل توضيح داده شد ، نامه اي به روساي بي بي سي نوشت.

بي بي سي اين نامه را هفت سپتامبر دريافت کرد و آن را در اختيار انتويستل و افراد ديگر از جمله هلن بودن  مدير خبر قرار داد. در اين نامه ضمن اعلام جزئيات اين ادعا که ساويل دختر بچه ها را آزار و اذيت مي کند اين حق به بي بي سي داده شد در اين باره پاسخ بدهد.

رئيس ارتباطات بي بي سي در پاسخ به اين نامه اعلام کرده بود در تصاوير آرشيوي ، اتهاماتي بر ضد ساويل پيدا نشده است.

در عين حال ، انتويستل بايد توضيح دهد چرا اجازه داده است ادعاهاي مطرح شده در وبلاگ پيتر ريپون   سردبير خبر شبانگاهي تا پيش از تصحيح آن در حدود سه هفته بعد به زير سئوال برده نشده بود.

برچسب ها: بی بی سی ، اتهام ، مجری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار