کارشناس فوتسال کشورمان گفت: پیش بینی من پس از بازی ایران مقابل اسپانیا سومی تیم ملی در جام جهانی است.

علیرضا رعدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: با بررسی کامل دیدار تیم های ایران و اسپانیا در مسابقات جام جهانی فوتسال، تیم ملی سعی کرد مقابل اسپانیا تمام قابلیت های خود را بروز دهد و خوشبختانه این اتفاق در این بازی رخ داد.

وی افزود: تیم ملی در ابتدای بازی با اسپانیا تحت تأثیر نام اسپانیا قرار گرفت اما پس از دریافت گل به تدریج بر بازی مسلط شد، اما نباید فراموش کرد که قدرت اسپانیایی ها در همین حد است در واقع آنها تیم ملی ایران را دست کم گرفته بودند و در حد خود نمی دانستند و با تفکر اینکه برزیل و آرژانتین حریفان اصلی آنها هستند بازی بدی ارئه کردند.

رعدی گفت: بازیکنان و کادر فنی جوان تیم ملی تفکر تازه وبا طراوتی دارند و همه مردم از بازی تیم ملی رضایت کافی دارند.

وی تصریح کرد: با این شرایط و نوع بازی ایران همانطور که پیش بینی کرده بودم مطمئن هستم تیم ملی در جمع چهار تیم برتر جام قرار خواهد گرفت و به طور حتم مقام سوم مقام سوم از آن ایران است.

وی افزود: در مرحله حذفی فرقی نمی کند با کدام تیم بازی کنیم زیرا این مرحله مسابقات حساسی دارد و شانس ایران در کسب مقام سومی بسیار زیاد است.

وی اظهار داشت: از جدول بازی های اطلاعات کاملی ندارم اما فکر می کنم ایران بار دیگر در این جام با اسپانیا تقابل داشته باشد، به نظر من ایران اسپانیا، روسیه و برزیل چهارتیم مرحله نیمه نهایی هستند.

کارشناس فوتسال کشورمان گفت: با بازی که تیم ملی مقابل اسپانیا نشان داد، برخی افراد که قبل از اعزام تیم ملی حاشیه ساز بودند به اهداف خود نرسیدند باید به ملیت آنها شک کرد، آنها برای منافع شخصی دست به تخریب تیم ملی زدند تا سربلندی ایران دیده نشود./مح

برچسب ها: فوتسال ، رعدی ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.