کارشناس و پیشکسوت فوتبال در خصوص از بازی پرسپولیس مقابل پیکان تهران اظهار رضایت داشت و بیان کرد: مانوئل ژوزه نسبت به بازیکنان شناخت کافی کسب کرده است و می توان به حضور وی در پرسپولیس امیدوار بود.

   اسماعیل طلوعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  پرسپولیس  در بازی مقابل پیکان عملکرد بسیار خوبی ارائه داد و علی رغم اینکه از تیم پیکان نیز بازی قابل قبولی را شاهد بودیم اما بازیکنان  پرسپولیس  با به ثمر رساندن 6 گل برتری  خود را به حریف ثابت کردند.  وی ادامه داد:  پرسپولیس باید از ابتدای لیگ  این بازی با کیفیت و سطح بالایی را ارائه می داد تا حریفان در مقابل پرسپولیس با ترس و اضطراب بازی کنند اما متاسفانه ارائه بازی های بی کیفیت از بازیکنان پرسپولیس  زمینه را برای خود نمایی بعضی از حریفان فراهم کرد. 
طلوعی افزود:  از مدت ها پیش خواهان حضور یک مربی ایرانی در کنار خوزه به عنوان کمک بودیم خوشبختانه با حضور یحیی گل محمدی پرسپولیس متفاوت شده و مشاوره و راهنمایی هایی گل محمدی باعث شناخت ژوزه از بازیکنان شد. 
کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: پرسپولیس  از پیش از بازی با مس کرمان در خط دفاع از یک نظم تاکتیکی مناسبی برخوردار بود و خوشبختانه مقابل پیکان تهران  نیز  عملکرد بسیار بالایی ارائه داد. وی تصریح کرد:  بازیکنان پرسپولیس  در مقابل پیکان خواهان پیروزی بودند و برای هدفمان  نیز تلاش کردند و این مسئله نیز محقق شد و بازیکنان  پرسپولیس  به یک خود باوری  رسیدند و اعتماد به نفس گمشده ی خود را یافتند. طلوعی تصریح کرد:
 مانوئل  مربی  سطح بالایی است و می تواند به تیم پرسپولیس  کمک بسزایی کند و متعد هستم مانوئل اگر در تیم بماند به طور حتم آینده ای درخشان پیش روی تیم پرسپولیس  است. کارشناس افزود:  تیم پرسپولیس  مقابل پیکان محکوم به پیروزی  بود واین مسئله  به نحوه بسیار خوب محقق شده و فورواد های تیم بخوبی توپ گیری کردند و ثابت کردند از توانایی و پتانسیل بالایی برخوردار هستند.
  طلوعی خاطر نشان کرد:  لیگ دوباره به مدت دو هفته  تعطیل شده است اتفاقی که فقط بخصوص  فوتبال ایران  است و در لیگ های دنیا به این اندازه بازیکنان  تعطیل  نيستند د نباید فوتبال باشگاه های را فدای تیم ملی کرد چرا که تیم ملی از درون باشگاه ها شکل می گیرد و ضعف  ونزول تیم های باشگاه سبب ضعف تیم ملی می شود. 
وی ادامه داد:  بازیکنان پرسپولیس  نباید دچار غرور و تکبر شوند چرا که این مسئله سبب می شود نتایج و ناکامی های هفته های سابق دوباره تکرار شود./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار