مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: واحد دارالقرآن الکریم استان رتبه برتر کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، حجت الاسلام شکریان در پنجمین گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگیهای تابعه تبلیغات اسلامی مازندران به میزبانی قائم شهر با اشاره به برنامه های این سازمان در دهه ولایت و امامت افزود: جشنواره وبلاگ نویسی که استقبال خوبی شد، 700 وبلاگ به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی تصریح کرد : این جشنواره 10 آبان در آمل برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت : در تفسیر نورالهدی 15 هزار نفر از کل کشور ودر مازندران سه هزار نفر شرکت کردندکه دارالقرآن مازندران رتبه اول کشور راکسب کرد.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری نیزدراین مراسم گفت: امروز در همه مسائل سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی و غیره برای تبلیغ سرمایه گذاری، هزینه ، طراحی و نوآوری و وقت می گذارند.

آیت الله معلمی با اشاره به تاکید قران ، دستورات الهی وهمه ادیان دینی بویژه اسلام برای تبلیغ درست و سالم افزود: مردم باید برای برطرف کردن خلا ها ابلاغ ، تبلیغ درست انجام دهد.

بگفته وی : باید با استفاده از شیوه های جدید، ابزارهای نوین وبا سرمایه اصلی قران و منابع غنی ائمه برای توسعه و نوآوری فرهنگ و آداب ورسوم تلاش کنیم.

وی به رویکرد دولت در حوزه فرهنگی اشاره وافزود: در این حوزه آثار و فعالیت های خوبی در مراحل اولیه نشان داد اما هرچه این مراحل پیش می رفت این فعالیت ها کمرنگ تر می شود./س

برچسب ها: کسب ، برتر ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.