معاون آموزشی و پژوهشی، مرکز آموزش مداوم و قطب علمی آموزش الکترونیکی پیشرفته علوم پزشکی شیرازگفت: رشته برنامه ریزی و یادگیری الکترونیک در علوم پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد توسط این مرکز طراحی و به تصویب رسیده و در صورت کسب مجوز از سال آینده در شیراز دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ناهید ظریف صنایعی اظهار داشت: این مرکز از سال 1387 شروع به کار کرده و به عنوان قطب آموزش الکترونیک شناخته و درزمینه تدوین نامهای آموزش مجازی، طراحی و راه اندازی  دوره های آموزش الکترونیکی و... فعالیت می کند.
وی ادامه داد: دوره آموزشی پزشکی مجازی با همکاری مرکز توسعه و مطالعات آموزش پزشکی توسط این مرکز راه اندازی شده همچنین درخواست پذیرش دانشجو در رشته  برنامه ریزی و یادگیری الکترونیک در علوم پزشکی نیز داده شده که در صورت تصویب اقدامات لازم انجام می شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز کرد: برگزاری کارگاههای فلوشیپ 15 روزه در زمینه آشنایی با یادگیری الکترونیکی به صورت کشوری و ترکیبی (حضوری و الکترونیکی ) از دیگر فعالیتهای مرکز آموزش مداوم و قطب علمی آموزش الکترونیکی پیشرفته دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.
ظریف صنایعی افزود: انجام طرح های تحقیقاتی پذیرش و حمایت فنی و مالی از پایان نامه ها و انتشار فصلنامه مدیا از دیگر اقدامات مرکز است./س

برچسب ها: رشته ، یادگیری ، الکترونیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.