زنجان كشتی گیران مطرح و شاخصی را تربیت كرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مدیر روابط عمومی فدراسیون كشتی گفت: هم اكنون دو كشتی گیر مطرح و شاخص زنجان 'میثم نصیری و محمد نادری' در اردوی آمادگی تیم ملی حضور دارند و خود را برای مسابقات كشتی جام 'علی اف' روسیه آماده می كنند.

مشهدی آقایی افزود: درخشش این كشتی گیران آزاد كار در این رقابت ها ، بستر و زمینه را برای حضورشان در مسابقات جام جهانی 2013 كه در2 بخش آزاد و فرنگی در ایران برگزار خواهد شد فراهم تر خواهد كرد.

وی اظهار كرد: برای رشد و شكوفایی بهتر و بیشتر كشتی دراستان های مختلف كشور، نیاز به سرمایه گذاری مضاعف و برگزاری مسابقات بین المللی ازجمله جام تختی است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون كشتی با بیان اینکه هیات های كشتی استانها باید برای میزبانی مسابقات بین المللی به فدراسیون درخواست و پیشنهاد دهند، تصریح کرد: در 20 سال اخیر زنجان درخواست میزبانی مسابقات بین المللی كشتی را در هیچ كدام از رده های سنی را نكرده است.

مشهدی آقایی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات بین المللی ، مردم علاقه مند به ورزش را به سوی خودجلب و جذب می كند و قطعا در رشد ، شكوفایی و حمایت از كشتی استان ها نقش آفرین خواهد بود./س
برچسب ها: کشتی ، گیر ، مطرح ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.