رئیس اداره بازیافت منطقه 10 از تخفیف عوارض خدمات پسماند شهری به شهروندانی که با غرفه های بازیافت محل سکونت خود همکاری کنند خبر داد.

مظفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در حال حاضر 12 غرفه برای طرح تفکیک زباله از مبدا در منطقه در حال اجرا است و در آینده به 22 غرفه افزایش پیدا می کند.
در حال حاضر هر ماه در این منطقه 100 نفر به عنوان شهروند نمونه انتخاب می شوند که در پنج شنبه آخر هر ماه به آن ها جوایزی اهدا می شود.
وی با اشاره به اینکه شهروندانی که بیشترین همکاری با غرفه های بازیافت محل خود داشته باشند تاثیری در قبض خدمات پسماند دارد افزود: شهروندانی که بیشترین همکاری را با غرفه محل سکونت خود داشته باشند فرم هایی در اختیار آن ها گذاشته می شود که شهروندان می توانند مشخصات ملک خود را در این فرم بنویسند و این غرفه ها کارت شارژ سامان به صورت کاملا رایگان در اختیار آن ها قرار می دهد و شهروندان در ازای پسماند خود و تحویل آن به غرفه به ارزش ریالی کارت های آن ها شارژ می شود و در آخر سال به میزان مشارکت شهروندان که براساس کارت های آن ها مشخص می شود تخفیفاتی در قبض عوارض خدمات پسماند می دهند و این تخفیف ها براساس میزان شارژ کارت شهروندان بستگی دارد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در منطقه از طریق شورای محله، مساجد و حوزه علمیه و.... انجام می شود که آموزش گران آموزش های لازم را به صورت چهره به چهره به شهروندان ارائه می دهند و در این زمینه بروشورهایی مد نظر گرفته شده است که بروشورها مخصوص مدارس، زنان خانه دار و پسماندهای بسیار خطرناک است./ف

برچسب ها: پسماند ، عوارض ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار