شهردار منطقه 10 از توزیع بیش از 120 هزار فیش عوارض نوسازی و خدمات پسماند و اختصاص جوایز خوش حسابی و 10 درصد تخفیف در پرداخت به موقع عوارض خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه 10 ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه گفت: بیش از 120 هزار فیش عوارض و بهای خدمات پسماند به همراه برگ اطلاع رسانی حاوی پرداخت حضوری ، غیرحضوری ، تقسیط عوارض نوسازی و ..... در قالب 109244 پاکت واحدهای مسکونی و 13275 قبوض واحدهای تجاری با همکاری اداره پست و نظارت اداره درآمد در منطقه توزیع شد . 
شهردار منطقه 10 با اشاره به امکان پرداخت غیرحضوری از طریق پورتال شهرداری تهران گفت : عوارض پایدار شهری به عوارض مستمر از جمله عوارض نوسازی ، بهای خدمات مدیریت پسماند و عوارض کسب و پیشه اطلاق می شود که امسال در راستای سیاستهای اجرایی شهرداری تهران با رویکرد شهر الکترونیک و در زمینه تشویق و ترغیب شهروندان به استفاده از ابزارهای نوین اداری و بانکی ، شهروندان می توانند عوارض خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند . 
وی افزود : علاوه بر روشهای پرداخت غیر حضوری متداول از طریق کلیه شعب بانکی، دستگاه های خود پرداز ، دستگاه (pos ) در اداره درآمد شهرداری منطقه و دفاتر خدمات الکترونیک شهر ، امکان پرداخت عوارض به صورت الکترونیک برای کلیه دارندگان کارت های عضو شتاب فراهم شده است و در این راستا شهروندان می توانند با مراجعه به سایت شهرداری تهران به آدرسwww.tehran.ir نسبت به پرداخت عوارض به صورت الکترونیک اقدام کنند و همچنین با توجه به اطلاعات مندرج در این سایت علاقمندان با مراجعه به آن به کلیه اطلاعات مورد نیاز خود دست می یابند .
وی اختصاص جوایز ، 10 درصد بهای بخشودگی در صورت خوش حسابی و ... را از مزایای پرداخت به موقع عوارض برشمرد و خاطرنشان کرد: شهروندانی که تا پایان آبان ماه نسبت به پرداخت عوارض پایدار اقدام کنند در قرعه کشی جوایز خوش حسابی شرکت داده می شوند علاوه برآن با پرداخت غیر حضوری عوارض ، شانس شرکت در قرعه کشی را به میزان 3 برابر افزایش خواهند داد . 
به گفته شهردار منطقه با توجه به این که شهرداری از محل دریافت عوارض های مذکور نسبت به تامین سرانه ها و احداث زیر ساخت های مورد نیاز شهر اقدام می نماید ، مشارکت شهروندان در این امر ، موجبات بهبود و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات  به آنان را فراهم خواهد کرد . 
شهردار منطقه در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مواجه با هرگونه مغایرت اطلاعات مندرج در قبوض ، عدم ارسال فیش عوارض و یا عدم درج مبلغ در فیش ارسال شده ، در اسرع وقت به سایت شهرداری تهران و یا اداره درآمد منطقه مراجعه کنند./ف
برچسب ها: فیش ، عوارض ، نوسازی ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار