سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از ضعف تیم در پست پنج خبر داده و گفت: پتروشیمی تغییر زیادی پیدا کرده و با توجه به اینکه در هفته اول با این تیم روبرو می‌شویم راهی برای شناخت آنها وجود ندارد.

اسد الله کبیر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: وضعیت فصل جدید شهرداری گرگان را از نظر مالی تشریح کرد: هنوز هم پیگیری های ما برای جذب اسپانسر ادامه دارد با وجود کمک های شهرداری و شورای شهر هنوز مشکلاتی داریم، صحبت هایی هم با نمایندگان گرگان در مجلس در این مورد انجام داده و قرار بر این شد که از تیم حمایت کنند.

بابک نظافت،‌ مجتبی بنی عقیل، هادی دهقان، وارتان بیدروسیان، سینا هادی زاده،‌ کاوه نور افزا، شایان خلیقی، معین صفایی، آرمین صادقی و مجتبی قنبر نژاد ترکیب گرگان در این فصل را تشکیل می‌دهند اما کبیر تاکید می‌کند؛ کمی در پست پنج مشکل داریم و در صورت فراهم شدن شرایط آبرامیان بازیکن پست پنج فصل قبل را به ایران برمی‌گردانیم، در صورت تعییین بودجه لازم، نیم نگاهی هم به بازیکن خارجی خواهیم داشت.

وی اشاره کرد: با کم شدن تعداد تیم ها بازیکنان خوب هم جذب همین تعداد کم می‌شوند و شرایط بهتری را در مجموع پدید می‌آورند.

سرمربی گرگان از بازی هفته اول مقابل پتروشیمی بندر امام می‌گوید: بازیکنان پترشیمی تغییر زیادی کرده و ما نیز در هفته اول مقابل این تیم به میدان می‌رویم.

به همین دلیل شناخت کافی از تیم ماهشهری نداریم،‌ با این اوصاف باید در همان گکوارتر ابتدایی بازی به شناسایی و آنالیز حریف پرداخته و برنامه های تیم را تعیین کنیم، امااز هفته های بعدی که با تیم های دیگر بازی داریم قطعا با گرفتن فیلم بازی ها و آنالیز حریفان کار راحت تری برای شناخت آنها داریم.

* بابک نظافت با ما راه آمد

کبیر در مورد چگونگی تامین بودجه برای بازیکنانی مثل بابک نظافت و ... تاکید کرد: امسال بابک نظافت با توجه به گرگانی بودن همسرش و تصمیم به زندگی در این شهر،‌ کمک زیادی کرده و با ما راه آمد، ما با کمک برخی مسئولان و خود بازیکنان،‌ مهره ها فعلی را جذب کردیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار