رييس پليس راهور كشور گفت: : امسال يك سوم از سطح تخلفات و 6درصد از ميزان تلفات كاسته شده است،‌ هدف ما هم همين بود اما انتظار داريم به حداقل برسد.

سردار اسكندر مومني، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مستقر در محل نمايشگاه، ضمن ابراز خرسندي نسبت به استقبال گسترده از نمايشگاه مطبوعات نسبت به سال‌هاي گذشته گفت: امسال هماهنگي‌ها بهتر از سال‌هاي گذشته بود و حتي انضباط ترافيكي اطراف نمايشگاه نيز نسبتا بهتر اجرا شد.  
 
رييس پليس راهور كشور در ادامه با اشاره به نقش بي‌بدلي رسانه‌ها در كاهش جرائم راهنمايي و رانندگي گفت: طي هفت‌ماهه اول امسال 32 درصد كاهش جرائم را داشته‌ايم بدين معنا كه 32 درصد از سطح تصادفات كمتر شده و به همان اندازه كمتر برگه جريمه نوشته شده كه البته در اين زمينه كارهاي فرهنگي رسانه‌ها بي‌تأثير نبوده است.
 
وي بر همين اساس تصريح كرد: رسالت باشگاه خبرنگاران نيز مثل بقيه رسانه‌هاست با اين تفاوت شما جوان هستيد و شجاعت شما در دفاع از حقوق مردم در خبرهايتان مشهود است.
 
مومني در ادامه با بيان اين مطلب كه هدف ما جريمه كردن نيست،‌ خاطرنشان كرد: امسال يك سوم از سطح تخلفات و 6درصد از ميزان تلفات كاسته شده است،‌ هدف ما هم همين بود اما انتظار داريم به حداقل برسد.
 
رييس پليس راهور در پايان با اشاره به اين نكته كه قرار نيست برنامه طرح ترافيك تغيير كند، اعلام كرد: به زودي تغييرات جزيي در جهت كاهش سطح مناطق طرح ترافيك زوج و فرد خواهيم داشت.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار