دبيركل حزب موتلفه گفت: هر نوع دخالت دولت،‌ من‌جمله معرفي كانديدا براي انتخابات رياست‌جمهوري را خلاف قانون مي‌دانم و بايد از معرفي نامزد توسط دولت جلوگيري

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ محمدنبي حبيبي در نشست خبري كه امروز در محل نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و رسانه‌ها برگزار شد با تأكيد براينكه در امر انتخابات نظارت شوراي نگهبان كافي است؛ گفت: معتقديم نظارت شوراي نگهبان به تنهايي مي‌تواند پاسخگو باشد از اين رو نيازي به سازمان ديگر و يا تشكيل كارگروه جديدي براي نظارت در امر انتخابات وجود ندارد.
 
دبيركل حزب موتلفه در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه آيا دولت هم مي‌تواند كانديدايي در انتخابات معرفي كند يا خير، گفت: هر نوع دخالت دولت،‌ از جمله معرفي كانديدا براي انتخابات رياست‌جمهوري را خلاف قانون مي‌دانم و بايد از معرفي نامزد توسط دولت جلوگيري كرد.
 
حبيبي در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ديگري كه از پشت پرده تغييرات گسترده استانداري سوال كرده بود به ذكر اين پاسخ اكتفا كرد: آرزو مي‌كنيم اين تغييرات براي انتخابات نباشد.
 
وي درباره اهميت طرح سوال از رييس‌جمهور خاطرنشان كرد: طرح سوال از رييس‌جمهور و يا استيضاح وي در حال حاضر مشكلي از از مملكت حل نمي‌كند و به جاي آن بايد براي كارهاي باقي مانده زمينه‌سازي شود.
 
حبيبي برهمين اساس تصريح كرد: اما با اين حال در شأن رييس‌جمهور نيست كه بگويد حرف‌هاي ناگفته داريم.
 
دبيركل حزب موتلفه در پايان در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني بر اينكه اولويت مسئولين با توجه به دغدغه اصلي امروز مردم چه بايد باشد،‌ گفت: در حال حاضر دو موضوع از اهميت ويژه‌اي برخوردار است؛ رسيدگي به مقوله فرهنگي و اقتصادي چرا كه براي مردم اين مسائل بسيار مهم‌تر از نامه‌نگاري مسئولين رده‌بالاست و حتي مجلس نيز در اين زمينه موظف به برخورد لازم است.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: حبیبی ، نشست ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار